Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Regels  (407 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 10 jaar geleden »
Dit zijn de regels die ik in mijn lessen wens te zien worden nageleefd. Het is de bedoeling dat een ieder zich hieraan houd! Zo niet dan zullen de sancties vanzelf blijken.

* De datum waarop het topic start, blijft de datum van het topic.

* Ik word aangesproken met professor, mevrouw Falk of professor Falk. Andere benamingen worden niet getolereerd en hier op word ook niet gereageerd. Wanneer ik aan het woord ben, dient een ieder ander stil te zijn, tenzij ik anders aangeef. Heb je een vraag dan steek je je hand op. Overleg is in mijn lessen niet toegestaan tenzij ik daar toestemming voor heb gegeven, heb ik dat niet word er dus niet overlegd.

* Er word géén les gevolgd zonder lesmateriaal. Het lesmateriaal bestaat uit het boek “Hoe we nu zijn…En hoe we zijn geweest”, het boek “De verbeelding van het denken” en het katern “Sociale filosofie”. Verder behoort iedereen perkament en een veer bij zich te hebben.
Ook stel ik het zeer op prijs dat men op tijd is!

* Verder dient elke leerling zich in te zetten voor mijn vak, voor Socophon is filosofie een verplicht vak en je zet je dus maar in voor je afdeling, voor de andere afdelingen is filosofie een keuzevak en aangezien je het dus zelf gekozen heb verwacht ik helemaal inzet.

* Een algemene schoolregel, godmoden is niet toegestaan. Niet alleen niet in mijn les, maar overal in de school. Mocht je wel willen godmoden, dan overleg je dit eerst met de persoon in kwestie en dan zet je dit bij je post. Mocht de les niet actief zijn, kan ik wel een leerling godmoden.

* Verder gelden alle algemene schoolregels ook gewoon in mijn lessen!