Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Overleg  (2483 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [Reactie #25] : 8 jaar geleden »
'Een vergadering met de leraren lijkt me een uitstekend idee.' Over het volgende idee, mensen in bumetrel laten komen, hinkte Lin wat op twee gedachten. Mísschien zou het de onuitputtelijke nieuwsgierigheid van de leerlingen een beetje stillen, en zouden ze zich niet roekeloos in heldendaden buiten de poort storten. Misschien gaf het de mensen extreem veel nuttige informatie, mochten ze, iets wat niet erg voor de hand lag, ontsnappen. Misschien maakte het de leerlingen zelfs minder bang voor de mensen, zodat ze juist eerder roekeloze heldendaden zouden willen verrichten. Uiteindelijk hakte ze de knoop door.
'Als je beloofd de mensen niet te laten ontsnappen, en ze er een beetje gevaarlijk uit laat zien, vind ik het prima.' Het perkament met aantekeningen was vol, tijd om de vergadering te sluiten. En nu ze toch in haar kantoor zaten, kon zij dat ook wel doen, besloot ze. 'Ik geloof dat alles nu gezegd is.' Ze stond op. 'Als jij de lerarenvergadering regelt, is dit overleg klaar.' De nimf rangschikte haar perkamenten wat, en ging weer achter haar bureau zitten.