Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Medelingen van Acteerkunsten  (394 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 8 jaar geleden »
Hallo Myrofas!

Welkom in het lokaal van de Acteerkunsten. Hier leren jullie emoties te fingeren, uitdrukkingen te laten zien en lichamelijke houdingen aannemen naar gelang der situatie. In dit topic zal ik mededelingen doen over komende en lopende lessen. Mocht je studeren aan de Academie van de Kunsten of simpelweg geïnteresseerd zijn in mijn lessen, dan is dit misschien een topic dat je in de gaten wilt houden.

Myrofas die studeren aan de Academie van de Kunsten of die Acteerkunsten als een extra vak hebben gekozen zijn verplicht om deel te nemen aan mijn lessen. Omdat ik hier niets aan kan veranderen zal ik proberen om mijn lessen zo leuk mogelijk te maken. Mocht je op een willekeurig moment iets niet leuk vinden aan mijn les, of een idee hebben dat leuk is om juist uit te voeren dan sta ik open voor deze discussie. Er kan dan een briefje richting mijn postvakje.

Myrofas die mijn les niet hoeven te volgen, maar hiertoe wel een interesse hebben of inzien dat bepaalde facetten van de Acteerkunsten een voordeel kunnen bieden in sommige situaties zijn ook welkom in mijn lessen. Acteerkunsten zijn breed, maar iedereen acteert minstens een kwart van zijn of haar leven. Daarom is iedereen welkom in mijn les.

Dan rest mij dit laatste puntje. Ik geef eveneens privélessen, maar niet zomaar aan iedereen. Slechts aan een select en privé groepje leerlingen zijn mijn privélessen besteed. Tijdens mijn lessen kunnen leerlingen ‘favorietenpunten’ verzamelen, of verliezen. Dit kan IC gebeuren door dingen te doen die mij als leraar wel of niet aan zullen staan, maar ook OOC op posts die ik bijvoorbeeld leuk vind.

Hier heb ik een systeem voor bedacht en ik zal in een gepinned topic bijhouden hoeveel punten iedereen heeft. Mocht je op een bepaald punt genoeg punten verzameld hebben voor een privéles, dan krijg je van mij een berichtje. Als je interesse hebt kunnen we op dat punt kijken voor een privéles op een tijd, plek en onderwerp naar jouw keuze.

Mijn lessen gaan in de loop van vandaag open. Iedereen is welkom en ik wens jullie veel plezier.

-Cardemic Aluciën.