Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Zag ik dat nou goed?  (423 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 9 jaar geleden »
Charlotte liep rustig over de weg. Ze had zin in een verfrissende wandeling, want van al die duffe lokalen word je ook niet blij. In de verte reed een koets Charlottes kant op. Charlotte ging alvast in het gras naast de weg lopen, om de koets niet in de weg te lopen.

Toen de koets voorbij kwam zag Charlotte een vrouw in de koets zitten. Is dat mijn... Mijn moeder?!.... In die koets zit mijn moeder! Er liep een traan over Charlottes wang heen toen er weer herinneringen van haar moeder boven kwamen. 'Stop! Sta stil! Mama!!!' Schreeuwde Charlotte de koets na, maar de koets stopte niet. Charlotte bedacht zich geen moment en rende de koets achter na. Ze rende alsof haar leven er vanaf hing. Onder het rennen schreeuwde ze: 'Stop! Mama, ik ben het! Charlotte! STOP!!!'  

BAM!!!!

Charlotte lag op haar snufferd. Ze was gestruikeld over een grote steen en haar knie deed heel erg pijn. Ze greep ernaar en begon te snikken. Het was allemaal even teveel.