Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Activiteit Heraci  (3944 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 10 jaar geleden »
Beste mede heraci!,

Ik was erg benieuwd wie van ons nog actief is, of semi actief.

Misschien kunnen jullie hier onder posten of je nog actief, of semi actief bent en in welk leerjaar je zit.

Als dat gedaan is kunnen we misschien iets leuks bedenken war we als heracor samen kunnen gaan ondernemen binnen bum.

Ik zal beginnen ;):

Arabra Ömen: Actief, tweede jaars

« [Reactie #1] : 10 jaar geleden »
Lúthien Sîrfalas 4e jaars en doet haar best om actief te blijven. (ivm werk lukt dat niet altijd)

« [Reactie #2] : 10 jaar geleden »
Giga-actief. Inmiddels derdejaars geloof ik. Er is een soort van zoektocht gaande, compleet met perkament, die weer even opgestart moet worden. Verder kunnen we natuurlijk Socophonni gaan pesten. Zullen we een slaapzaal barricaderen?
Klein maar dapper

« [Reactie #3] : 10 jaar geleden »
Zullen we eerst maar het perkament stukje weer gaan activeren ;)

*en ik ben meer van de Merifellers pesten*

« [Reactie #4] : 10 jaar geleden »
Dat is ook leuker, maar de Socophonni blijven een beetje buiten schot, dus dat is ook wel eens leuk ;-)
Klein maar dapper

« [Reactie #5] : 10 jaar geleden »
Ik is ook voor Merifel ;) Ja merifel moeten we gaan pesten.

Kan iemand me up-to-date maken over het perkament dat weer in werking gezet moeten worden?
En dan stel ik voro om dat ook binnen kort te gaan doen.

;)

« [Reactie #6] : 10 jaar geleden »
Tári Eléndil, vierdejaars alweer en zoveel mogelijk actief( ongeveer 2x per week als het mee zit ivm met studie en andere accounts)

Merifel pesten zeker, maar socophon mag ook wel zo af en toe.

« [Reactie #7] : 10 jaar geleden »
Nou, ik kan zo het perkamentje wel weer opstarten. De exacte tekst staat ergens in dit topic, als het goed is. Als het niet zo is, moet ik heel hard gaan zoeken.
Klein maar dapper

« [Reactie #8] : 10 jaar geleden »
Van mij mag je hem wel weer opstarten hoor :)
Ik heb wel zin in een beetje actie;)

Misschien kunnen wij samen ook nog een topic starten, want ik vind het wel leuk als ik op bum kijk dat ik ook kan reageren op iets. haha ;)

« [Reactie #9] : 10 jaar geleden »
Hij is al opgestart, kijk maar in de leerlingenkamer.

Een topic samen kan beter over tweeënhalve week, want zaterdag ga ik op vakantie. Maar ik zit al wel in een paar topics, kom gerust binnenvallen...
Klein maar dapper

« [Reactie #10] : 10 jaar geleden »
Ik ben er wel... Maar ik kan niet zoveel met dit karakter. Niet omdat hij geen mogelijkheden heeft, maar omdat ik er gewoon niet zoveel mee kan xD. Hij spreekt mij niet echt meer aan. Dus ik besta nog, en als ik ergens nodig zal zijn zal ik er posten. Maar laat dat dan niet te lang wachten want het kan wel eens zo zijn dat hij niet heel lang meer rond huppelt :P

« [Reactie #11] : 10 jaar geleden »
Rody, vierdejaars is weer actief (net terug van vakantie), kom zeker elke dag online, probleem is of ik dan inspiratie heb
^^

« [Reactie #12] : 10 jaar geleden »
Ik ben ook weer wat actiever nu !

« [Reactie #13] : 10 jaar geleden »
Namens Yant: Ik ben er ook!  ^_^ Iemand nog leuke Heracorplannen?

« [Reactie #14] : 10 jaar geleden »
Dus, iemand al plannen bedacht?

« [Reactie #15] : 10 jaar geleden »
Tja, er loopt dus nog een topic met een zoektocht naar een magisch zwaard...

Verder kunnen we natuurlijk iets bedenken. Laten we een speeltuin bouwen. Of een Merifel-/Socophoneerstejaars vertellen dat ie vanaf nu in Heracor zit. Of hij maar mee wil komen naar de trainingsbaan. We kunnen de wachters voor een dag vervangen. Bomen planten in de moestuin. Van het dak afspringen (graag wel met vangnet).
Klein maar dapper

« [Reactie #16] : 9 jaar geleden »
Gaap. Zijn jullie er nog?
Klein maar dapper

« [Reactie #17] : 9 jaar geleden »
Jah, ik heb gaatjes gevonden in mijn drukke schoolleven, mijn artstieke leven en gameleven xD Anyways, ik probeer weer wat meer tijd in Myrofas te stoppen  :j:

« [Reactie #18] : 9 jaar geleden »
Ok. We hebben nog een topic lopen in de Kruidentuin. En één in de leerlingenkamer. Voor het geval je nog geen ideeën hebt waarmee je die gaatjes in kunt vullen. :-)
Klein maar dapper

« [Reactie #19] : 9 jaar geleden »
hahah dit zal zeker helpen om ze te vullen :P Overigens welk topic bedoel je in de leerlingenkamer?
« Laatst bewerkt op: 9 jaar geleden door Rody »

« [Reactie #20] : 9 jaar geleden »
Deze! >klik<

Als het je wat lijkt kunnen we het samen verder uitspelen (of gaan Tari en Luthien nog online komen?), en gm'en we de rest ontzettend. Moeten ze maar actiever zijn. :P
Klein maar dapper

« [Reactie #21] : 9 jaar geleden »
hahah jah idd, ik ben nu aan het schilderen *first try xD* maar ik zal der morgen eens posten ;) Ik zal eens kijken of ik Tari hier nog eens heen kan schoppen en anders moeten we maar Gm'en, ze laten ons geen keuze :P

« [Reactie #22] : 9 jaar geleden »
Wajooo. Ik dacht, yesh, ik ben erbij, blijkt dat er niets gepost wordt hier! Dat is ook saai XD Mogen jullie geen spamtopics? Dat is goed voor de activiteit (om het nog even on-topic te houden) Of zijn er nog meer verborgen leerlingenkamers xD?

« [Reactie #23] : 9 jaar geleden »
Spammen kan in het offtopic. En hier ook wel :P

Om even up te daten: de actieve heracori van dit moment zijn:
Yanta
Dorian
Rody
Stavros
Aelin
Asaya

Daar moet je toch leuke dingen mee kunnen doen. Merifellers of Socophoni pesten, leraren dwarszitten, de grote zaal overnemen, etc

« [Reactie #24] : 9 jaar geleden »
ik weet ik weet, we moeten iets bedenken. Maar ik heb ook al niet zo veel tijd meer voor bumetrel :o Dus als jullie iets van me willen moeten jullie me even schoppen :3 *maak ik wel wat tijd, tijdens mijn stage*  (A)