Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Vóór je post  (425 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 10 jaar geleden »
Zouden mijn leerlingen zo vriendelijk willen zijn zich aan deze richtlijnen te houden, of te onthouden dat:

- de startdatum van het topic, de datum van het topic BLIJFT!
- ik alleen (grote) godmodes maak in overleg. Doe ik dat niet, pb me.
- er liefst geen dingen versleept worden zonder dat ik heb aangegeven dat ik ze ook néérgezet heb. Dingen uit mijn handen jatten mag in principe, maar ik heb het recht dat als 'ongedaan' te verklaren (waardoor je dus evt. je post moet aanpassen) wanneer het mijn acties teveel dwarsboomt.
- de tijd niet verschoven wordt zonder mijn toestemming. Mocht je een half uur te laat willen komen, en dat posten, dan zul je moeten wachten op een reactie... tót ik vind dat er 'een half uur' van de les om is. Dan komt je reactie.
- als niet alle leerlingen zich melden binnen 2 dagen na de start van een topic, ik de les begin en ervan uit ga dat mensen die er dan nog niet gepost hebben gewoon in de les zitten. Mocht je te laat komen, post dan later je binnenkomst.

Merci.
No mercy for the wicked.