Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Het grote plan topic.  (3546 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [Reactie #50] : 11 jaar geleden »
Ik verveel me dood, maar heb genoeg om te posten^^ Ik vrees dat mijn inspi put voor de honderdenzesenvijftigste keer de bodem heeft bereikt^^ En dan krijg je óf niets zeggende flutposts, óf gewone flutposts, óf hele vage, zweverige posts. In geen van de gevallen goed dus^^  

Trouwens, wil er iemand een extra les toverdranken vol ontploffende toverdranken van Lar? Indy en Elmay kunnen dat wel vragen, nu ze toch vrijwel vrijwillig in Lar's kantoor zijn^^ Zetten we gewoon neer dat we dat van tevoren met een paar myrofas besproken hadden, en dat die wel een extra les wilden^^ Elmay is slecht genoeg in toverdranken om een drank te laten ontploffen^^

« [Reactie #51] : 11 jaar geleden »
Citaat van: Elmay Leylia
Ik vrees dat mijn inspi put voor de honderdenzesenvijftigste keer de bodem heeft bereikt^^ En dan krijg je óf niets zeggende flutposts, óf gewone flutposts, óf hele vage, zweverige posts. In geen van de gevallen goed dus^^
Jouw posts vallen 100% mee  ^_^

Maar wat dacht je dan van de mijne.. ik moest uhm.. zo'n 15? 20? topics weer beantwoorden, met mijn zieke hoofdpijn-hoofd. Auw..  :lol: En de kwaliteit van mijn posts..  :rolleyes:

Ze worden létterlijk zweverig, niet Elmay? Kristallerig zweverig..  B)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #52] : 11 jaar geleden »
Je moest eens weten wat ik vind dat er allemaal beter kan aan mijn posts^^

Een hoofdpijnhoofd.. Veel beterschap dan maar. Misschien helpt posten wat?^^ Nee, jou kwaliteit gaat niet achteruit. Als jij slechte kwaliteit zou leveren, dan zou het wel héél moeilijk zijn om goede kwaliteit te leveren^^ Zo niet onmogelijk^^ Je blijft altijd zo heerlijk Larig^^
Daar had ik nog een theorie over.. Over post, en waarom de enne lekkerder doorleest als de ander, waarom de een anders overkomt als de ander. Maargoed, misschien werk ik dat in de zomervakantie nog wel een uit^^ Als ik niets te doen heb. :lol:

Kristallerig zweverig, Aureool zweverig, het kan allemaal^^ Maar over het algemeen geld, een vage ik=zweverige posts^^ Altijd dus wel een tikkeltje zweverig.

« [Reactie #53] : 11 jaar geleden »
Haha... ik vind jou, Indy en Rody tegenwoordig geweldig..  :lol: Ik lees praktisch alles wat jullie posten  :lol:
Dus geen geklaag over jullie/jouw kwaliteit, want die ligt steeds hoger!

Ik val ook wel eens uit mijn rol hoor. Dan typ ik iets en besef ineens dat dat meer Haban dan Lar is.. Maar dan haal ik het weg en ga even denken hoe Lar zich eigenlijk zou voelen, en tadaa. Larpost.  ^_^

Goed idee: word ziek. Heb je niks te doen en kun je alle theorieën uitwerken. Tenzij je hoofdpijn hebt..  -_- [/zielig]
No mercy for the wicked.

« [Reactie #54] : 11 jaar geleden »
Weet je wel hoe lang het nog duurt voordat we vakantie hebben ?! O.o ben je het tegen die tijd niet allang weer vergeten? en waarom zou je niks te doen hebben in de VAKANTIE?? Het is toch VAKANTIE?! dat is een van de weinige dingen die leuk zijn aan school, naast leraren pesten bijv.  ;)

« [Reactie #55] : 11 jaar geleden »
Mijn kwaliteit is zeker verbeterd, dat geef zelfs ik toe^^ Maar bij lange na nog niet goed genoeg. Poeh, ik geloof dat ik er goed aan zou doen iets van mijn perfectionisme op dit soort vlakken over te hevelen naam mijn schoolwerk^^

Tja, dat is een beetje mijn probleem^^ Ik heb helemaal geen Elmay voor me. Ben ik chagie? Hop, Elmay is dat ook^^ Wil ik chagie schrijven? Hop, Elmay is chagie^^ Daarom vind ik het ontzettend lastig om bv. een karakter dat helemaal niet zoals mij is te spelen^^ *besluit toch maar eens zo'n karakter aan te maken*

Ziek worden.. Heb ik pas nog gedaan^^ En Sáre aangestoken^^ En dan heb ik nog duizend en 1 andere dingen te doen.. Veel beterschap^^ *vind Lar ook zielig*

« [Reactie #56] : 11 jaar geleden »
Zo'n karakter is heel simpel, je moet er alleen even aan wennen.. je begint gewoon door je vaag iets voor te stellen bij de eigenschappen. Elmay zou bijvoorbeeld de woede/vriendschap (met Indy) als belangrijke eigenschappen kunnen hebben. Of het klieren, streken uithalen.
Dat werkt het beste als het eigenschappen van jezelf zijn, maar dan uitvergroot. Lar is mijzelf, maar maar een klein stukje, en enorm uitvergroot.
Daarna gaat je karakter eigenlijk als vanzelf wel leven, en hoef je alleen maar in te vullen wat er ontbreekt: KK, geschiedenis, karakter... etc.
No mercy for the wicked.

« [Reactie #57] : 11 jaar geleden »
Zo heb ik dat met Arnan ook gedaan... ok, ik gedraag me soms (?) toch wel eens zo, maar toch...
Wat kijk je, is je boek uit?

« [Reactie #58] : 11 jaar geleden »
Allereerst wil ik mededelen dat Rody zich vereerd voeld na de opmerking van Z. Lar. Ze was in de veronderstelling dat niemand haar posts zou lezen (afgezien van haar lieftallige zusje natuurlijk) behalve de mensen die daar toevallig wat te zoeken hadden. Helaas beschikt ons Roodseltje niet over het recht om hier te posten, bij deze dus.

Daarnaast vermeld ik ook maar eventjes dat ook mijn post afgrijselijk kunnen zijn. Zó erg zelfs dat ikzelf me er aan dooderger en dat ik ze edit zodat ze in verminkte-flutpost veranderen. Natuurlijk overdrijf ik vreselijk.  

Indy begon inderdaad ook als een stukje ik, alleen heb ik nu de indruk dat Indy steeds verder Indy word, een heel ander persoon dus. Als je naar Naví kijkt, op Yps (ook daar moet ik nog actief worden xD) lijkt die veel meer op mij IR dan Indy.

Tot slot, ziek worden. Helaas is dat een onmogelijke taak voor mij. Als ik dat doe, dan word ik letterlijk door mijn leraren op school geschopt.

Bij deze,

Indy, meesteres der vaagheid

xD

« [Reactie #59] : 11 jaar geleden »
juist ja... :rolleyes:  :P

(eigenlijk zijn al mijn acc's op een manier vaag... ga maar na: Schizofreen, blind, accent, steelgedrag, huisfantoom met obsessie voor watermeloenen...)

« [Reactie #60] : 11 jaar geleden »
Citaat van: Indy Culnámo
Allereerst wil ik mededelen dat Rody zich vereerd voeld na de opmerking van Z. Lar. Ze was in de veronderstelling dat niemand haar posts zou lezen (afgezien van haar lieftallige zusje natuurlijk) behalve de mensen die daar toevallig wat te zoeken hadden. Helaas beschikt ons Roodseltje niet over het recht om hier te posten, bij deze dus.

Daarnaast vermeld ik ook maar eventjes dat ook mijn post afgrijselijk kunnen zijn. Zó erg zelfs dat ikzelf me er aan dooderger en dat ik ze edit zodat ze in verminkte-flutpost veranderen. Natuurlijk overdrijf ik vreselijk. 

Indy begon inderdaad ook als een stukje ik, alleen heb ik nu de indruk dat Indy steeds verder Indy word, een heel ander persoon dus. Als je naar Naví kijkt, op Yps (ook daar moet ik nog actief worden xD) lijkt die veel meer op mij IR dan Indy.

Tot slot, ziek worden. Helaas is dat een onmogelijke taak voor mij. Als ik dat doe, dan word ik letterlijk door mijn leraren op school geschopt.

Bij deze,

Indy, meesteres der vaagheid

xD
Zeg haar maar dat ze een hele leuke eigen stijl heeft. Ze heeft min of meer maling aan de hier gangbare schrijfregels - of maakt er haar eigen variant op - en doet dat op zo'n manier dat het niet minder leesbaar is, maar juist leuker is. Erg goed!

Hehe.. dat heb ik dus ook.

Klopt. Karakters ontwikkelen zich vanzelf steeds verder van je af, gaan een eigen leven leiden. Lar is niet meer ik, maar toch nog steeds wél.. :)

Arme jij.

@Luna: oh, komt dáár al die vaagheid hier en op yps weg..  B) In ieder geval doe je het creatief, heb je niet weer gewoon een trauma met gestorven ouders en een bosbrand of iets dergelijks.. of ben je wees of weet ik wat. Steelgedrag is veel cooler dan overleden ouders, want daar zijn er al tig van hier  B)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #61] : 11 jaar geleden »
Quote (selected)
In ieder geval doe je het creatief, heb je niet weer gewoon een trauma met gestorven ouders en een bosbrand of iets dergelijks.. of ben je wees of weet ik wat. Steelgedrag is veel cooler dan overleden ouders, want daar zijn er al tig van hier  B)

Dank je :D  ik vind accounts die gewoon zijn, zo... normaal...

« [Reactie #62] : 11 jaar geleden »
Precies, ik ook.. Niet merkbaar aan Lar, he?  B)

Maar ja.. teveel van 'speciale' wezens is ook weer teveel. Overload..  -_- Kortom: er moeten ook wat normale wezens zijn. Die zijn hier onderhand al speciaal.. iemand die gewóón opgegroeid is, gewóón lessen volgt en gewóón niks bijzonders heeft. Hihi.

Hebben jullie overigens al gemerkt dat er een Socophoni in jullie groep moet worden opgenomen? Ze is mijn mentorleerlinge geworden: Penina Levatov.
No mercy for the wicked.

« [Reactie #63] : 11 jaar geleden »
hoezo? ze bleef toch bij socophon? ze kreeg alleen een nieuwe mentor...

(hoe komt het dat Haban Lar niet kent??? :blink: )

wie heeft trouwens al de toevoeging aan mijn kk gelezen? is leuk  :lol:
« Laatst bewerkt op: 11 jaar geleden door Luna da Sol »

« [Reactie #64] : 11 jaar geleden »
Haban kent Lar niet, maar Mocha wel.. hij heeft haar les gegeven. Maar ja. Als iemand ineens een andere naam heeft ken je die persoon dus niet...  B)

Ze blijft ook bij socophon.. ze hoort nu alleen tussen de merifel qua mentor.

Ikke! ^^
No mercy for the wicked.

« [Reactie #65] : 11 jaar geleden »
Is dat arme Penina?^^

Jah, eigenlijk zijn karakters wel heel grappig^^ Luna bv. die ken ik IR, en haar accounts op yps had ik er ontzettend makkelijk uitgefilterd^^ Gewoon, als je mensen IR kent, dan lees je zoiets, en dan heb ik vaak zoiets van, dat is als die persoon^^

Dat is ook wel grappig van Elmay. Ze lijkt in sommige opzichten op mij, maar in andere compleet niet^^ Maargoed, ik denk dat het ook wel interessant is om een karakter te maken dat totaal niet als jezelf is^^

« [Reactie #66] : 11 jaar geleden »
Bij Villadria duurde het héél lang voor iemand door had dat ík het was..  :lol:
No mercy for the wicked.

« [Reactie #67] : 11 jaar geleden »
Villadria is ook wel heel anders als Lar^^

« [Reactie #68] : 11 jaar geleden »
dat is het inderdaad :lol:

en ik ken elmay IRL... hoe zou dat toch komen? :rolleyes: hat ook al vrij snel het idee van: hé, dit is elmay.Maar dat kan ook aan de spelling liggen [/flauw]  :P

« [Reactie #69] : 11 jaar geleden »
Hmmz... Lar, je word toch nog niet te snel ontmaskeren? :lol: Indy en Elmay moeten nog wat hopeloze pogingen doen^^

« [Reactie #70] : 11 jaar geleden »
Nou, ik heb er wel zin in om mijzelf te ontmaskeren, eigenlijk..  :lol:
No mercy for the wicked.

« [Reactie #71] : 11 jaar geleden »
Vandaar je topic in Pedro's kantoor?^^

Ach, we verzinnen wel wat anders^^ Ons plan was toch gedoemd om te mislukken^^ Lees: Lea erbij betrekken, Lar afleiden, (daar loopt het al vast^^) en haar woonkamer en kantoor doorzoekken^^ = slecht plan^^

Trouwens, ik vind deze ava van Lar ook wel wat hebben^^ Ze hebben allemaal wel wat^^ *was vergeten te zeggen*

Wil iemand mij schoppen? *moet nog scheikunde, kg, natuurkunde en economie leren....* Ik vertoon ernstige symtonen van huiswerk ontwijkend gedrag^^
« Laatst bewerkt op: 11 jaar geleden door Elmay Leylia »

« [Reactie #72] : 11 jaar geleden »
Citaat van: Elmay Leylia
Vandaar je topic in Pedro's kantoor?^^

Ach, we verzinnen wel wat anders^^ Ons plan was toch gedoemd om te mislukken^^ Lees: Lea erbij betrekken, Lar afleiden, (daar loopt het al vast^^) en haar woonkamer en kantoor doorzoekken^^ = slecht plan^^

Trouwens, ik vind deze ava van Lar ook wel wat hebben^^ Ze hebben allemaal wel wat^^ *was vergeten te zeggen*

Wil iemand mij schoppen? *moet nog scheikunde, kg, natuurkunde en economie leren....* Ik vertoon ernstige symtonen van huiswerk ontwijkend gedrag^^
Uhm... geen idee.. ik vind het leuk om Pedro te pesten, geloof ik..  B)

Zodra je Lea zegt is het plan gedoemd fout te gaan...  B)

Dank u :) Ik plan iets met die ava... heel misschien kom ik verder dan alleen 'plannen'.. en dan horen jullie het vanzelf :)

*schopt* Foei!
No mercy for the wicked.

« [Reactie #73] : 11 jaar geleden »
^_^ Het levende bewijs, leraren pesten elkaar^^

*kijkt naar hand*

:drum: Indy.....

:punk:  :punk:  :cheerleader:  :cheerleader:  :lollifant:  :lollifant:  Gefeliciteerd! :lollifant:  :lollifant::cheerleader:  :cheerleader: :punk: :punk:

Edit: Ik krijg overigens een wel heel onheilspellend gevoel over die excursie^^ Ik vrees dat dat terecht is^^ Trouwens, ze zouden een nieuw vak op Bum moeten introduceren. "Hoe overleef ik straf van Lar" Vast veel animo voor^^

*negeert melding voor derdejaars* Waar blijft onze les toverdranken?
« Laatst bewerkt op: 11 jaar geleden door Elmay Leylia »

« [Reactie #74] : 11 jaar geleden »
Beweerde er dan iemand dat dat níét zo is? Je zou mij eens moeten zien in de lerarenkamer...  B)

Is Indy jarig? :)

Hehe.. tja.. mijn kantoor zit niet eens meer alleen vol met straftopics.. ik meen te herinneren dat ene E. Leylia en I. Culnamo daar de oorzaak van waren... Misschien zou ik het af moeten straffen..  -_-  ;)

Hm. Ik zal even voor je kijken.

Tja.. helaas...  -_- ik heb even in de toekomst gekeken, maar er is gewoon echt niks..

Overigens stond er wel 'Elmay slaagt Cum Laude'...

(oke, mijn gekheid neemt onderhand angstwekkende vormen aan..  B) )
No mercy for the wicked.