Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Het grote plan topic.  (3603 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [Reactie #25] : 11 jaar geleden »
Iedereen naar de leerlingenkamer van Merifel... Post in het topic 'een avondje Merifel' (Ik zeg niet wat daar wordt bekokstoofd want Lar leest dit topic...) :ph43r:

« [Reactie #26] : 11 jaar geleden »
Dacht je nou écht dat ik dat nog niet gelezen had?  :lol:
No mercy for the wicked.

« [Reactie #27] : 11 jaar geleden »
He bahkkel!!  :ph43r:  Plan B in werking ( de smoes) Ehh..euh... Oww laat maar. B)  :P

Lar, heb je me post geedit?? ;) *verstopt hamer achter z'n rug*

Njente, dat laikt maar so. Koen je een baitje om je spelling denneke?

Ik heb toch geen schrijffouten gemaakt??? (of wel???) Ik vloekte alleen beleeft (met sterretjes B) ) !!! :ph43r: Nou ja ik ga mijn complot eens verder uitwerken... *Kijkt onheilspellend naar Lar*
« Laatst bewerkt op: 11 jaar geleden door Argontar Gernischa »

« [Reactie #28] : 11 jaar geleden »
Citaat van: Elmay Leylia
Quote (selected)
1. Een mee gesmokkelde toverdrank wordt ingenomen en loopt verkeerd. Wie heeft er behoefte tijdelijk als poes rond te lopen?
Is misschien een optie, maar erg ingewikkeld omdat de tijden van alle topics heel erg verschillen, dus dat word vrij lastig, denk ik. Een aureool is voor mij nu wel genoeg^^

Quote (selected)
2. Ruzie tussen twee leerlingen. Liefst vormen zich daaruit twee gróépen leerlingen. Magische middelen worden (zonder toestemming) tegen elkaar gebruikt. 
Is ook wel een idee, denk ik. Zou nog kunnen werken ook.

Quote (selected)
3. Een verliefde leerlinge en een verliefde leerling proberen een middagje samen te spijbelen. Maar wáár op Bumetrel is er níémand die toekijkt?
Zoek eerst maar eens 2 vrijwilligers, zoveel jongens zijn er niet....

Quote (selected)
4. Een leerling(e) of meerdere leerlingen proberen twee uitersten aan elkaar te koppelen. Villadria en Gustaf?
Lea?^^

Quote (selected)
5. Een aantal leerlingen vraagt een algemene oefenles aan in toverdranken. Alle mogelijke toverdranken, om precies te zijn. Maak Lar gek met (bijna?) explosies, dranken die door het lokaal gaan zweven (liefst per 15 liter, in kleine zwevende belletjes  ), onverwachte bijwerkingen...
Is ook wel een optie, denk ik. Maar zomaar een algemene oefenles toverdranken aanvragen? Zou veter werken als Lar het verplicht zou stellen voor slecht presterende leerlingen, in hun vrijetijd. Dan worden ze chagrijnig, en gaan de dranken expres mislukken^^

Quote (selected)
6. Ruzie tussen twee afdelingen. Of drie. Of tussen rassen.. Altijd leuk, een wedstrijd 'wie is beter dan wie en waarom' enzo.
Tussen rassen is onnodig, het is algemeen bekend dat sirenen het dan van alle rassen zouden winnen. ^_^ Afdelingen zou kunnen. Misschien tegen heracor, die is ook niet erg actief, heb ik het idee....

Quote (selected)
7. Een leerling(e) ontdekt dat Lar Mocha is...?
Is dat niet de eer voor de schoolhoofden?
Quote (selected)
8. Geheim genootschap in de kelder...
Genootschap waarvan? Deze zou te combineren zijn met de ruzie tussen afdelingen. Geheim genootschap tegen heracor/socophon.

Wat breng ik toch weer een positieve bijdrage -_- Ach, we staken iig. Dat is al iets. Het is gewoon lastig om met zoveel mensen iets te doen. Vooral dingen waar voorbereidingen in moeten zitten.
Ik stem voor de geheime bijeenkomst. (kunnen we samendoen met mijn complot. ) Sorry voor mijn dubbelpost :gaap:

« [Reactie #29] : 11 jaar geleden »
Zeg eens even jongen en meisjes, waarom  doen we niet gewoon een ruzie tussen twee groepen we pakken bhijvoorbeeld trechters en gooien toverdrank door de trechter in de mond van iemand bij heracor ofzo. en dan plotseling barst de ruzie los

leuk toch ;)

« [Reactie #30] : 11 jaar geleden »
Ja, we doen dat!! :wacko:

« [Reactie #31] : 11 jaar geleden »
Argontar, als je niet wilt dat Lar het leest, post het dan in de geheime leerlingenkamer.

« [Reactie #32] : 11 jaar geleden »
Verdorie vergeten! :o
*haalt eerder vernoemde hamer van achter zijn rug en slaat zichzelf op het hoofd*

« [Reactie #33] : 11 jaar geleden »
 :lol: Ik heb altijd al gedacht dat mijn leerlingen dom waren, maar dit slaat álles!  B)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #34] : 11 jaar geleden »
Citaat van: Zimaskian Lar date=1199610720
:lol: Ik heb altijd al gedacht dat mijn leerlingen dom waren, maar dit slaat álles!  B)
SLAAT!  :lol:  ;)  

*loopt met hamer dreigend naar Lar*

« [Reactie #35] : 11 jaar geleden »
He LAR!!! Argontar mag dom zijn maar dat zecht niks over de rest van merifel.......

« [Reactie #36] : 11 jaar geleden »
Vind iemand mijn plan nog meer goed?
« Laatst bewerkt op: 11 jaar geleden door Floris di Risco »

« [Reactie #37] : 11 jaar geleden »
Sorry, dit had anders gekund, maar het is inderdaad een dubbelpost

neej dAt sechd nix ofur duh rEst!

Floris is toch niet zo dom als Argontar, kom op zeg -_-  :protest:
« Laatst bewerkt op: 11 jaar geleden door Floris di Risco »

« [Reactie #38] : 11 jaar geleden »
Citaat van: Zimaskian Lar

7. Een leerling(e) ontdekt dat Lar Mocha is...?

Níet helemaal dat, maar we komen in de buurt ^_^ En vandaaruit kun je natuurlijk weer leuke dingen doen, zoals poging doen tot Lar schaduwen^^

« [Reactie #39] : 11 jaar geleden »
Ha! Great one :)!
No mercy for the wicked.

« [Reactie #40] : 11 jaar geleden »
En het mooiste is, het is niet tegen de regels^^ Lar heeft het zelfs een keer opgegeven als huiswerk^^

« [Reactie #41] : 11 jaar geleden »
Ik wist niet dat jullie zo dol waren op huiswerk.. maar éíndelijk dan toch krijgt iemand het idee dat je dan ook Lar zélf kunt schaduwen  :lol:

Ik moet zeggen dat ik jullie beschrijvingen van Lar's gedrag bijzonder flatterend en strelend vind..  B)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #42] : 11 jaar geleden »
Iedereen klaar voor de 'Grote-Mega-Coole-Toffe-Gigantische-Larstalkdag!!

« [Reactie #43] : 11 jaar geleden »
Nou, in feite is het nooit mijn huiswerk geweest, dus doen we ook geen huiswerk^^ Maargoed, we zullen wel iets meer als alleen schaduwen moeten verzinnen, willen ze iets meer te ween komen. Ik vrees dat Lar schaduwen binnen de kortste keren door zal hebben ^_^

« [Reactie #44] : 11 jaar geleden »
Wss sta ik dan ineens áchter je in je schuilhoekje, in plaats van voor je in de gang ofzo, waar ik net nog stond.. en vraag met een ijselijk kille blik wat je eigenlijk denkt te doen.  B)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #45] : 11 jaar geleden »
Extra huiswerk vragen^^

Nee, daarom. Dat alleen zal wel bijna geen nut hebben^^ Maargoed, daar komen ze vanzelf achter^^ Moeten ze iets anders verzinnen.

« [Reactie #46] : 11 jaar geleden »
Precies.

Wat ligt het hier weer stil, dames en heren.. hup, posten jullie! Maak je leraren wanhopig!

Niet mij, natuurlijk  B)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #47] : 11 jaar geleden »
Leraren wanhopig maken^^ Dát is pas leuk.:lol: Belsuit dat Lar onder de categorie leraren valt

Trouwens, je sig is echt leuk zo Lar^^
« Laatst bewerkt op: 11 jaar geleden door Elmay Leylia »

« [Reactie #48] : 11 jaar geleden »
Dank u, dank u :D Ik ben momenteel helemaal into het emoticons maken - en dus ook banners in beweging zetten -..

Kijk maar.  :lol:
No mercy for the wicked.

« [Reactie #49] : 11 jaar geleden »
Weet je, Lar...ik schók gewoon van jou sig.  Wóei er vloog iets door mijn beeldscherm...:blink: en nóg eens, ik met duf school-hoofd nog eens kijken: Tetachan Mocha, Tetachan Mocha....aah... :rolleyes: Tóén kreeg ik pas door dat-ie ook echt bewoog...><

Maar echt, ik vind hem geniaal ^^