Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Lar-Mocha-zoektopic  (8478 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [Reactie #25] : 12 jaar geleden »
Precies..  :bored:

arme jullie. Vandaar: hou je lessen en de andere topics bij.. je weet maar nooit wat er langskomt..  :kiekeboe:
No mercy for the wicked.

« [Reactie #26] : 12 jaar geleden »
Maar lessen en andere topics is zo'n beetje heel bumetrel ;)
Maar oke, ik denk dat ik snap wat je bedoelt :P
Wat ik nog weet van het topic lezen, is dat je iets in je verleden gedaan hebt, (Of mischien wel meerdere dingen) en als Channa dat aan Ehriondah zou vertellen, dan zou het er niet best voor je uit zien.

« [Reactie #27] : 12 jaar geleden »
Helemaal juist!

Als jullie dat nou eens vaker deden, zoals Elmay nu.. analyseren in kléine stapjes. Echt, doe je dat hier, dan weet je op een vrij korte termijn wat ik ben. Doe je dat op school, dan vlieg je door je opdrachten heen. Kortom, leer dat jezelf aan.

(Leer dat maar van een HBO'er die momenteel haar schoolloopbaan verprutst..  :rolleyes: Nee hoor, valt mee. Ik switch 'alleen' van Therapeute naar een andere opleiding die ik nog niet uitgezocht heb..)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #28] : 12 jaar geleden »
Argh! Lar, je hebt blijkbaar wel iets heel ernstigs gedaan.
Gustaf gelooft het dus waarschijnlijk niet, dus moet het wel iets zijn dat of erg raar, of erg tja, hoe zeg je dat, wreed, moorderig is.

Ehriodah zou je waarschijnlijk gelijk vermoorden, dus dan gok ik er op dat het iniedergeval iets vreselijks is geweest, (Krijgt opeens een gek idee, dat Lar Mocha is, en niemand het weet :o) en waarschijnlijk heeft het te maken met dat meisje. Mischien heeft hij haar vermoord ofzo. Iniedergeval weet Channa het, ze zegt dit:
Er waren toen zoveel Myrofas geweest, veel ouders en veel leerlingen. Een meisje dat stil achterin zat te luisteren viel heus niet op. Dus waarschijnlijk is het heel schokkend geweest, en hebben veel mesen het gevolgt.
Conclusie van vandaag: Lar heeft iets verschrikkelijks gedaan, zo erg dat Gustaf het niet zou geloven, Ehriondah hem waarschijnlijk zou vermoorden en de mensen nog steeds naar hem op zoek zijn, en zijn straf de dood is. Waarschijnlijk herkent niemand hem op Bumetrel, en dat wil hij ook niet, mischien is dat de reden dat hij nooit echt op feesten komt, (Bv. het openingsfeest) en zo geheimzinnig is over of hij man of vrouw is, en zijn verleden. (En mijn gekke idee is dan dat hij mischien Mocha is, en daarom zo geheimzinnig is.)

Klopt het een beetje?

Ps, let niet te veel op mijn gekke ideeen ;)

Edit: Zie net dat je jezelf helemaal niet gevaarlijk vind, en dat je vanalles in je schoenen geschoven krijgt. Maar ik wacht toch maar even af wat Channa ervan vind, voordat ik conclusies trek.
« Laatst bewerkt op: 12 jaar geleden door Elmay Leylia »

« [Reactie #29] : 12 jaar geleden »
Het meisje waar Channa het daar in die zin over heeft is zijzelf..  ;)

Wauw, complottheorie!  ^_^
No mercy for the wicked.

« [Reactie #30] : 12 jaar geleden »
Ja, dat snap ik, maar ik vraag me gewoon af waar dat is, en waarom.

Edit: Ik heb net het subtiliteit ten top topic gelezen, en daaruit blijkt dat Lar toch echt iets te verbergen heeft. Hij wil niet dat de mensen hier denken dat hij in rouw is, dus zeer waarschijnlijk doet hij zich voor als iemand anders dan wie hij in werkelijkheid is. Nu is de vraag, komt dat door een daad in het verleden, of doordat hem vanalles in de schoenen is geschoven? Ik gok door bijde, dat hij wel dingen heeft gedaan die niet door de beugel kunnen, maar dat alles wel verergert is door dat er dingen bij hem in de schoenen worden geschoven.

« [Reactie #31] : 12 jaar geleden »
heel goed..!

volgens mij moet ik mijn hints inbinden..  ^_^ je komt er zo veel te snel achter... B)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #32] : 12 jaar geleden »
Nee, doe dat maar niet, anders kom ik er helemaal niet achter :P

« [Reactie #33] : 12 jaar geleden »
Citaat van: Zimaskian Lar date=1190370360
heel goed..!

volgens mij moet ik mijn hints inbinden..  ^_^ je komt er zo veel te snel achter... B)
Elmay wel, ik niet. :blackeye: Ik ben ook veel minder geniaal, ik snap maar een beetje. ^_^

Maar haar IQ is ook hoger.. B)

« Laatst bewerkt op: 12 jaar geleden door Sáre Laivine »

« [Reactie #34] : 12 jaar geleden »
*Negeert Sáre's onzinnege opmerkingen*

Maar om op het onderwerp terug te komen, wat denk jij er dan van Sáre? 2 weten meer als 1......

« [Reactie #35] : 12 jaar geleden »
ja das waar, maar twee hoofden krijgen sneller een discussie, en sluiten dan soms de juiste antwoorden uit  -_-

ik hoop dat jullie erachter komen  ^_^
Wat kijk je, is je boek uit?

« [Reactie #36] : 12 jaar geleden »
Citaat van: Elmay Leylia
*Negeert Sáre's onzinnege opmerkingen*

Maar om op het onderwerp terug te komen, wat denk jij er dan van Sáre? 2 weten meer als 1......
Wat? Onzinnig?  :blink:  Jouw IQ is hoger... ^_^

Maar goed. *achum*

Vorig jaar had Larrie het tijdens een toverdrankles over dat je voorzichtig moest zijn en zo. Omdat brouwsels best een gevaarlijke uitwerking kunnen hebben. Nou, over zoiets ging het. En toen dacht hij: En kunnen wezens die je lief hebt, doden. Zou Lar die Kora vermoord hebben door een fout met brouwen? Of die ene Joral? Of die ene jongen uit Eschapade?

Ik ben het met jou verhaal wel eens... B)

Mijn theorie is volgens mij gezwam, maar alles kan...
 :band:
« Laatst bewerkt op: 12 jaar geleden door Sáre Laivine »

« [Reactie #37] : 12 jaar geleden »
(weer geen zin om hele topic te lezen) Lar kun je ons niet gewoon alles vertellen, ons lieve merifeltjes :rolleyes:  :sortof:

« [Reactie #38] : 12 jaar geleden »
Nou, Sáre. Over IQ hoef jij iig niet te klagen. Die ene jongen heb ik alleen echt niet vermoord..  ^_^

Nee Florisje. Ik stimuleer jullie leergierigheid en probleem-oplossende-vaardigheden. Dus vertel ik niets.  B)

Overigens.. Lieve Merifels? Wie heeft het Merifellied gemaakt? Heracor! Jullie stellen me diep teleur!
No mercy for the wicked.

« [Reactie #39] : 12 jaar geleden »
Inderdaad Sáre, over IQ heb jij niet te klagen ;) Zelfs als ik meer heb als jij(Wat ik ten zeerste betwijfel, maar oke) dan gebruik ik er een stuk minder van als jij ;)

................................ Ik heb nu al geen zin meer om uit te zoeken over Lar's verleden..... Doen julie dat maar :P Mischien heb ik morgen weer zin.... (Kijk, zo kom ik niet erg ver he :o)

« [Reactie #40] : 12 jaar geleden »
Wat voel ik me gevleid... ^_^ Elmay, jij HEBT een hoger IQ!!!

We gebruiken het alleen allerbei op onze eigen manier. B)

Maar goed. Lar heeft die jongen dus niet vermoord, maar misschien die Kora of Joral wel. Of juist niet. Misschien is Kora boos op Larrie en weggelopen, of is Joral aan ouderdom gestorven. :wacko:

Ik moet niet te veel nadenken... :ph43r:  :P

« [Reactie #41] : 12 jaar geleden »
Ik wacht met verder verzinnen over dingen van Lar, totdat er meer duidelijk is. Het heeft geen zin om het kleine beetje IQ dat ik per dag gebruik op te gebruiken aan speculaties die zeer waarschijnlijk later niet waar blijken te zijn. Overgens, Lar zegt wel in het tweedejaars toverdranken les topic, dat de kinderen, (Wij dus) niet weten wat echt ziek zijn is. Mischien is hij ziek geweest? Of is iemand ziekgeweest van wie hij veel hielt, (Kan Lar van iemand houden?) of is iemand ziekgeworden door een toverdrank van hem. Zie je wel, nu ben ik toch aan het speculeren..... Stiekem denk ik dat Lar naar onze Speculaties kijkt, en somige die hij goed vind gebruikt in het verleden van Lar. Maarja, dat weet ik natuurlijk ook niet. Weetje wat ik grappig vind, dat wij elkaar allemaal met de voornaam aanspreken, maar Lar met de achternaam. Dat komt natuurlijk omdat Lar zo'n ingewikkelde voornaam heeft :D

« [Reactie #42] : 12 jaar geleden »
Tuurlijk lees ik mee. Wat denk jij nou..  ^_^

Maarreh, het verleden van mij ligt al helemaal vast, in een topic dat voor jullie onzichtbaar is. Dus nee, jullie (overigens tot nog toe vrij goede) suggesties worden niet verwerkt. (Ze bestaan grotendeels al namelijk..  ^_^ )

En ja, ik kan (kon?) van iemand houden! Zeg, je denkt toch niet dat ik zó'n onmens (elf) ben?
No mercy for the wicked.

« [Reactie #43] : 12 jaar geleden »
Nou... ;)
De tijd van Bumetrel staat trouwens een uur te vroeg.
Maar welke sugesties zijn goed, en welke fout?

« [Reactie #44] : 12 jaar geleden »
 :lol: Dáár ga ik nou juist geen uitspraken over doen... :lol:
No mercy for the wicked.

« [Reactie #45] : 12 jaar geleden »
Achja, het was te proberen :(

« [Reactie #46] : 12 jaar geleden »
Het spijt me wel, maar denk nu niemand wat ik denk?

« [Reactie #47] : 12 jaar geleden »
Wat denk jij dan?

« [Reactie #48] : 12 jaar geleden »
Zeg ik niet. Maar feedback is soms best handig, ja.

« [Reactie #49] : 12 jaar geleden »
:huh:  oké.... duidelijk.... ?

snap maar niet wat er te bergrijpen valt aan de geschiedenis van Lar, ik ben tot hier gekomen:

- Nachtelf
- komt ergens uit scandinavië
- heeft een bepaalde relatie met Kora, goed of slecht weet ik niet  <_<
- prbeert te verbergen dat het nachtelf is
- weet iets van Channa, en Channa weet iets van Lar

dar schieten we veel mee op....

(NOT...)
Wat kijk je, is je boek uit?