Argh! Lar, je hebt blijkbaar wel iets heel ernstigs gedaan.
Gustaf gelooft het dus waarschijnlijk niet, dus moet het wel iets zijn dat of erg raar, of erg tja, hoe zeg je dat, wreed, moorderig is.
Ehriodah zou je waarschijnlijk gelijk vermoorden, dus dan gok ik er op dat het iniedergeval iets vreselijks is geweest, (Krijgt opeens een gek idee, dat Lar Mocha is, en niemand het weet

) en waarschijnlijk heeft het te maken met dat meisje. Mischien heeft hij haar vermoord ofzo. Iniedergeval weet Channa het, ze zegt dit:
Er waren toen zoveel Myrofas geweest, veel ouders en veel leerlingen. Een meisje dat stil achterin zat te luisteren viel heus niet op. Dus waarschijnlijk is het heel schokkend geweest, en hebben veel mesen het gevolgt.
Conclusie van vandaag: Lar heeft iets verschrikkelijks gedaan, zo erg dat Gustaf het niet zou geloven, Ehriondah hem waarschijnlijk zou vermoorden en de mensen nog steeds naar hem op zoek zijn, en zijn straf de dood is. Waarschijnlijk herkent niemand hem op Bumetrel, en dat wil hij ook niet, mischien is dat de reden dat hij nooit echt op feesten komt, (Bv. het openingsfeest) en zo geheimzinnig is over of hij man of vrouw is, en zijn verleden. (En mijn gekke idee is dan dat hij mischien Mocha is, en daarom zo geheimzinnig is.)
Klopt het een beetje?
Ps, let niet te veel op mijn gekke ideeen

Edit: Zie net dat je jezelf helemaal niet gevaarlijk vind, en dat je vanalles in je schoenen geschoven krijgt. Maar ik wacht toch maar even af wat Channa ervan vind, voordat ik conclusies trek.