Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Lar-Mocha-zoektopic  (8070 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [Reactie #275] : 11 jaar geleden »
Probeer het uit. ^_^

« [Reactie #276] : 11 jaar geleden »
sgchalgbla..  :blink: *flipt*

nee, geen Gustafknuffels!  :blink:
No mercy for the wicked.

« [Reactie #277] : 11 jaar geleden »
Wil ik hier íets van afweten??? *Ziet de kop al voor zich* "Schandaal op Bumetrel, de gehele Myrofas wereld geschokt! Koestert de directeur speciale gevoelens voor zijn collega???" Lees het in de roddelfluks...

Ja, als er al flops bestaan, dan maar Fluk, of Fluck, zoals anderen zouden zeggen...

« [Reactie #278] : 11 jaar geleden »
hoe maak je die animatie eigenlijk? ik zag dat haban er ook al een had...
Wat kijk je, is je boek uit?

« [Reactie #280] : 11 jaar geleden »
*heeft er nog steeds niet gekeken, kruipt weg voor de razernij van Lar... hoewel...* *denkt: Als Lar in de buurt komt krijgt ze een knuffel!*

« [Reactie #281] : 11 jaar geleden »
IC of OOC?  :blink:
No mercy for the wicked.

« [Reactie #282] : 11 jaar geleden »
Je begint overal met hints rond te strooien Lar. :lol:

Je zegt dat je ontmaskerd word in een tweede les. denk je dat je gaat stoppen met karakter Lar? Ik begin echt medelijden met lar te krijgen. Zou niet graag in haar schoenen staan.

« [Reactie #283] : 11 jaar geleden »
Nee, Lar blijft ;) Maar als Mocha, niet als Lar. Hoe, dat zullen jullie nog wel merken, want eigenlijk verdient ze de doodstraf. En dat weet ze, en daar is ze bang voor. Maar tegelijkertijd wacht ze erop ;)

En ja, Lar is superzielig :P *ughugh* Channa vindt haar ook al zielig, vanaf het begin al.. :blink:
No mercy for the wicked.

« [Reactie #284] : 11 jaar geleden »
Vind jij haar niet zielig dan?

Ik ben trouwens erg nieuwschierig hoe Lar ontmaskerd word :lol:

« [Reactie #285] : 11 jaar geleden »
Neu, ik zit teveel 'in haar karakter' om haar zielig te vinden. Ik schrijf gewoon haar geschiedenis  -_-

Volgens mij is Lar momenteel het verst uitgewerkte karakter op Bumetrel...  :blink: Er is een geschiedenis, een kk, een topic in het verleden.. (2 van de 3 dingen zijn onzichtbaar voor jullie..) en volgens mij nog meer..:P
No mercy for the wicked.

« [Reactie #286] : 11 jaar geleden »
Ik heb familie op Bumetrel! =D *vind dat ook goed uitgewerkt*

« [Reactie #287] : 11 jaar geleden »
De laatste fase van Lar is ingegaan..! -_-
No mercy for the wicked.

« [Reactie #288] : 11 jaar geleden »
Laatste fase Lar.... Er komt toch wel een eerste fase Mocha?^^

« [Reactie #289] : 11 jaar geleden »
Misschien is er wel overlap...  B)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #290] : 11 jaar geleden »
Laatste fase Lar/eerste fase Mocha^^
*Vreest dat Bum helemaal stil komt te liggen als Mocha word weggestuurd, of vermoord ofzo* *Hoopt dat Mocha mag blijven^^*

« [Reactie #291] : 11 jaar geleden »
En als Mocha nou eens sterft?  B)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #292] : 11 jaar geleden »
Dan is het: 'Byebye, Bumetrel!'

« [Reactie #293] : 11 jaar geleden »
Met mij als topposter lijkt het daar wel op jah..

Nou ja, mijn berechting zal wel heel wat bekijks trekken.. xD. Reclamestunt? Eerste berechting op Bum? B)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #294] : 11 jaar geleden »
Ach, ze moeten wel hun best doen om Mocha te laten blijven, anders moeten ze en een nieuwe mentor zoeken, en een nieuwe leraar toverdranken, en een nieuwe leraar vergiffen/geneeskunde én iemand die even actief is als jij^^

« [Reactie #295] : 11 jaar geleden »
Dat is zo'n 3 personen. Of eentje: een actieve gek.  :lol:

Maar wie zegt dat er niet een nieuwe account van míj komt, die even actief is?  B)

*steekt vinger op* ikke. Ik ben verslaafd aan Zimas  -_-
No mercy for the wicked.

« [Reactie #296] : 11 jaar geleden »
Maar dan is het toch heel simpel? Lar moet gewoon blijven! :lol: *vreest dat de wereld niet zo simpel inelkaar zit* Ach, om eerlijk te zijn geloof ik niet dat Lar/Mocha helemaal van bum word getrapt. Misschien(Waarschijnlijk) veranderen er dingen, maar helemaal? Denk het niet. Dan zou bum misschien wel doodbloedden....

« [Reactie #297] : 11 jaar geleden »
Lar zit lekker tegen het randje van ontslag aan! :razz: Ze neemt haar taken als mentor niet serieus genoeg!  :nah!:

« [Reactie #298] : 11 jaar geleden »
Gustaf wil de mentor taken overnemen! :lol:

« [Reactie #299] : 11 jaar geleden »
Citaat van: Gustaf Vladistov
Lar zit lekker tegen het randje van ontslag aan! :razz: Ze neemt haar taken als mentor niet serieus genoeg!  :nah!:
Hah, dat dácht jij!  :razz:

Wacht maar af wat er gebeurt..  :bored: *raadpleegt draaiboek*
No mercy for the wicked.