Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Merifel Offtopic  (6545 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [Reactie #50] : 12 jaar geleden »
Hehe, ik laat alleen zien hoe goed ik bescherm, weet je. (Ik ben best tevreden hoor, maar dat kan ik niet zeggen natuurlijk..  B) )
No mercy for the wicked.

« [Reactie #51] : 12 jaar geleden »
Waarom heeft eingelijk nog niemand tijdens de lessen van Lar beweert dat de eenhoorn of feniks niet bestaat? Als je geen zin heb in les.....

« [Reactie #52] : 12 jaar geleden »
Daar verbaas ik me ook al over jah...
No mercy for the wicked.

« [Reactie #53] : 12 jaar geleden »
Ach, zie het als een compliment. Iedereen is zo geinteresserd in de lessen, dat ze er niet eens aan denken te zorgen dat de les niet doorgaat vanwege een discusie :D

« [Reactie #54] : 12 jaar geleden »
 :lol: Tjonge.. dan moet ik de lessen dus saaier of gemener maken?  ^_^
No mercy for the wicked.

« [Reactie #55] : 12 jaar geleden »
Als het je doel is dat de leerlingen je lessen zo saai, of vervelend vinden dat ze alles proberen om er onderuit te komen, dan wel :D

« [Reactie #56] : 12 jaar geleden »
Hmm.. volgens mij zijn jullie gewoon te rustig  ^_^ Er zijn diverse lessen die wel als 'saai' bestempeld worden, maar er gebeurt nou niet veel bijzonders om er onderuit te komen..

Het is ook nooit goed..  B)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #57] : 12 jaar geleden »
Wij zijn merifelers, natuurlijk is het nooit goed :P

« [Reactie #58] : 12 jaar geleden »
Ah, zou dát het zijn?
No mercy for the wicked.

« [Reactie #59] : 12 jaar geleden »
nieuwe mentor  :lol: die vond ik leuk, en tja, als je begint over excursies en met minder terugkomen, kan ik me die reactie heel goed voorstellen. ;)

Maar Lar, je bent een goede mentor, dus we willen je niet ruilen!

en over dat saaie van lessen: Ik wil best lessen gaan verzieken, maar zo is mijn karakter niet ingesteld B)  Pomglio doet tochal genoeg zijn best?? :D
Wat kijk je, is je boek uit?

« [Reactie #60] : 12 jaar geleden »
Ik had het niet over verzieken, ik had het over interessante discussies..  B)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #61] : 12 jaar geleden »
Maar als de voornaamste reden van die discusie is, geen les hebben, dan kun je het toch stellen als les verzieken, vind ik. Hoewel, een interesante discusie over het onderwerp van de les is natuurlijk geen verzieking, eerder, iets extra's ofzo. Raar eigenlijk dat we allemaal zo blij zijn met Lar, terwijl hij ons IC verschrikkleijk vind :lol:

« [Reactie #62] : 12 jaar geleden »
Ja, dat vond ik dus ook al..  ^_^ Waaraan heb ik die adoratie te danken, terwijl ik alles doe om jullie te pesten?

*weet het al: pest niet genoeg. Ik kan niet pesten nl, alleen maar eng doen  B) *
No mercy for the wicked.

« [Reactie #63] : 12 jaar geleden »
Als je wilt dat we je IC echt vervelend vinden, moet je nog enger doen, en als iemand met een probleem komt, hem afblaffen, of eng gaan doen (Oei, als je dat doet als mentor ben je wel erg gemeen :o)

Maar, wie weet, ehbben we het wel de heletijd over RL, en vind iedereen je IC erg stom ;)

« [Reactie #64] : 12 jaar geleden »
net als ellerkonge, dat is IC werkelijk een @$%^

(vind ik echt  :P )

Irl zal die wel aardig zijn  B)

« [Reactie #65] : 12 jaar geleden »
Achja, ik denk dat Lar IRL ook een stuk minder eng is, of iniedergeval probeert te doen, dan IC. Iedereen is wel een beetje anders IC.

« [Reactie #66] : 12 jaar geleden »
jup, daar ben ik ook een voorbeeld van: ben IRL niet blind, Geen meisje, ook geen maanelf, kan ook niet toveren, ben gewoon, redelijk anders dan mijn karakter  B)

Lar, jij bent IRL anders dan IC, dat weet ik zeker  ;)

« [Reactie #67] : 12 jaar geleden »
Citaat van: Luna da Sol date=1190702040
net als ellerkonge, dat is IC werkelijk een @$%^

(vind ik echt  :P )

Irl zal die wel aardig zijn  B)
Ellerkonge is IRL compleet anders dan IC. Dat kun je je niet eens voorstellen, zo anders..  ^_^ En ook bepaald wel aardig, jap..  :)

Haha.. ik ben IRL ook nogal anders dan Lar, maar toch: gedeeltelijk is Lar op mij gebaseerd. Ik ben (ijzig) kalm (zegt men), rustig, en een stuk vriendelijker...  B) Hoop ik dan. Men noemt mij zelfs standaard 'meisje met de glimlach' of 'lief'. Zucht. -_-

Maarreh.. was mij overkomen wat Lar gebeurd is, dan was ik wss érg gelijk aan die elf  :ph43r:
No mercy for the wicked.

« [Reactie #68] : 12 jaar geleden »
Ben ik even blij dat wij geen leraar met het karakter van Lar hebben. Hoogstens 1 die een beetje in de buurt komt.

« [Reactie #69] : 12 jaar geleden »
Daar word ik nieuwsgierig van...

Dames, waarom is het hier zo stil? Ik dacht even dat ik in de leerlingenkamer van Socophon was beland! B)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #70] : 12 jaar geleden »
Er gebeurt hier echt niets? Waar zijn alle (vrome) plannen gebleven die jullie hier vorig jaar bekokstoofden? Ik ben trouwens een stuk gemener IRL dan hier hoor... Ehriondah is namelijk zo schattig...    :P  ;)  :lol:

« [Reactie #71] : 12 jaar geleden »
Tja, waar zijn die gebleven. Door ons drukke Bumetrel rooster hebben we er geen tijd meer voor :lol:. Mischien is onze creativieteit op. Maar ik denk dat er nog wel wat komt.
*Gaat een plannen topic openen*

« [Reactie #72] : 12 jaar geleden »
Plannen komen. Plannen gaan. Pas maa op Lar, we plannen meer dan je weet. Gna, gna  ;)

« [Reactie #73] : 12 jaar geleden »
Je wilt niet weten hoe dicht ik soms in de buurt van Lea kom IR. xD

*Gaat poll maken* :P

« [Reactie #74] : 12 jaar geleden »
ik lijk irl niet echt op mijn karakter... trouwens, wat is dat ding in je armen Lea?