Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Merifel Offtopic  (5742 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

No mercy for the wicked.

« [Reactie #276] : 11 jaar geleden »
Je naam is veranderd ^_^

« [Reactie #277] : 11 jaar geleden »
^_^ Dat heb je snel gezien!
No mercy for the wicked.

« [Reactie #278] : 11 jaar geleden »
Carnavalstopic is bepunterd! Kijk eens wat jullie tot nu toe opgehaald hebben daar. ^^

Merifel
+3, PiC
+4, Lea
+1, Elmay
+1, Ice
+1, Elmay
+1, Elmay
+3, Floris
+1, Thomean

« [Reactie #279] : 11 jaar geleden »
^_^  :clap:

Socophon heeft meer! Leerlingen, hup. Opschieten, wij gaan winnen!

Overigens ben ik zojuist op de vlucht geslagen door het halve kasteel heen... :samurai:
No mercy for the wicked.

« [Reactie #280] : 11 jaar geleden »
Sterker nog, merifel heeft het minst binnengehaald van alle afdelingen! :huh:

« [Reactie #281] : 11 jaar geleden »
Merifel heeft een verbazingwekkend kleine voorsprong! :mellow: Dat moet beter kunnen^^  Zeg, kan iemand niet punten uitdelen in de merifelexcursie? Daar posten alleen merifeler's, dus ook alleen punten voor merifel :rolleyes: [/tikkeltje gemeen]

« [Reactie #282] : 11 jaar geleden »
*kijkt wie daar punten moet geven* *lacht heel hard* Naar die punten kun je voorlopig fluiten (Aa) Daarbij... Gunnen jullie Socophon en Heracor dan helemaal niets?!

*wilt ander puntensysteem!*

« [Reactie #283] : 11 jaar geleden »
trouwens, over taarten gesproken, we hebben er vandaag met 16 man 149 klaargemaakt, in slechts 4 uur :o  (ze moesten nog wel gebakken worden maar dat is aan het einde van deze dag ook klaar.

btw, geen mokkataart, geen mochataart, maar lekkere appeltaarten  B)
Wat kijk je, is je boek uit?

« [Reactie #284] : 11 jaar geleden »
Citaat van: Gustaf Vladistov
*kijkt wie daar punten moet geven* *lacht heel hard* Naar die punten kun je voorlopig fluiten (Aa) Daarbij... Gunnen jullie Socophon en Heracor dan helemaal niets?!

*wilt ander puntensysteem!*
Natuurlijk gunnen we ze wel wat. Anders zouden we wel erg harteloos zijn, niet? We gunnen ze een goede 2de en 3de plaats.

En tja, waarom we niet voor hun zijn? Vrij simpel, omdat over het algemeen iedereen, die er zelf niets bij te verliezen heeft, voor de verliezende partij is.[/vage theorie] Dus jij, Ehri, enz. Jullie zijn voor hen, juist omdat hun situatie zo hopeloos is. Goed ingeschat, merifel wint toch^^  wie is er dan voor ons? Niemand. Dus moeten we wel voor onszelf zijn B) Goed, ik word vaag^^

Zoveel appeltaarten! :blink: Het zou mijn neus uitkomen^^ Ik heb niet zoveel bijzonders gedaan vandaag, vrij gehad ^_^ En nu kijken mijn zusjes de titanic, onderwijl bij hoog en bij laag bewerend dat ze nóóóóit meer met een boot willen :lol:

« [Reactie #285] : 11 jaar geleden »
Tsá! Ik zou voor Socophon zijn?! Alsof ik het ooit eens zou zijn met Ehriondah! *komt niet meer bij van het lachen*

« [Reactie #286] : 11 jaar geleden »
Ik heb nooit socophon gezegd^^ Misschien ben je wel voor heracor ^_^

« [Reactie #287] : 11 jaar geleden »
Tsssk :rolleyes: Wat moet ik met Heracor?!

« [Reactie #288] : 11 jaar geleden »
Voor Merifel dus ^^

« [Reactie #289] : 11 jaar geleden »
Zei ik dat? xD Aan Merifel heb je nog minder dan aan Socophon! *vindt dit een ware belediging voor Merifel... dat dat even duidelijk is ^^*

« [Reactie #290] : 11 jaar geleden »
Psah!! Socophon stinkt! Nou ok dat valt ook wel mee.... Maar toch is Merifel beter!!! B)

« [Reactie #291] : 11 jaar geleden »
Zeg meneer Vladistov.. hemel andere afdelingen maar op in hun éigen afdelingskamers. -_-
No mercy for the wicked.

« [Reactie #292] : 11 jaar geleden »
je hebt het er soms in je lessen er anders wel over dat je merifel zo leuk vind...
Quote (selected)
Hardwerkende leerlingen bleven toch zijn favoriete leerlingen.
en wij zijn heel hardwerkend (kuch) dus... :P

« [Reactie #293] : 11 jaar geleden »
Goed gesproken XD
Bck Bck

« [Reactie #294] : 11 jaar geleden »
thomean, even een reactie op je sig, ook een gedicht. het mag dan niet rijmen maar...

hondepoep,
ik heb er niets op tegen
mits de hond
er maar omheen zit.

« [Reactie #295] : 11 jaar geleden »
haha, die is ook goed XD
Bck Bck

« [Reactie #296] : 11 jaar geleden »
Dit topic is gesloten.