Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Lerarendag...  (5029 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 11 jaar geleden »
Nou, gaan we de lerarendag nog organiseren?  Hier kunnen we alles voorbereiden.

« [Reactie #1] : 11 jaar geleden »
Laten we eerst een datum van de realy wereld prikken

« [Reactie #2] : 11 jaar geleden »
Ja, dat lijkt me wel handig. Maar wel een datum dat iedereen kan. Maar ons plan is dus, iemand (dat wil ik wel doen) opend een topic in de grote zaal om 4 uur s'ochtends. vandaaruit neemt iedereen een paar leraaren onderhanden(lees: maakt ze wakker en zegt dat in de grote zaal een onbijt voor ze klaar staat) en dan geven we ze in de grote zaal een onbijt. Daarna zeggen we dat ze, omdat het lerarendag is vrij zijn en dus lekker kunnen uitslapen :lol:. Dan zijn we dus compleet legaal, en onstrafbaar bezig?

« [Reactie #3] : 11 jaar geleden »
Wacht eens even... wil jij ze om 4 uur 's ochtends wakker maken om te laten weten dat ze mogen uitslapen?
Of snap ik dat verkeerd.

« [Reactie #4] : 11 jaar geleden »
Dat is zo'n beetje de bedoeling ja.... We moeten de leraaren toch kunnen pesten op een manier waar we geen straf voor krijgen :D Maar we laten ze natuurlijk ook weten dat ze die dag geen les hoeven geven :lol:

« [Reactie #5] : 11 jaar geleden »
Wat mij betreft: onstrafbaar, mits je met Van Uncha overlegd hebt over de mogelijkheid voor een dag vrij voor ál het personeel (of alleen de leraren?). Dat soort geintjes kosten namelijk wél loon voor leraren (van de school) maar leveren niets op... Helaas onstrafbaar dus.. B)
Zorg er wel even voor dat je mevrouw Mabilana in je plannen meeneemt: die gaat over het eten (en niet onbelangrijk: de voorraadkast). Voor zover ik weet mogen jullie alleen niet meer in de keuken komen...?
Citaat van: Ehriondah van Uncha
"In vervolg is de keuken voor jullie verboden terrein, wie ik daar ooit nog weer zie, hangt een grote - en dan bedoel ik écht groot - straf boven het hoofd.
Daarnaast mogen jullie de rest van de zomer, tot oktober niet meer op het plein komen. Misschien komen jullie door die huisarrest tot inkeer.
Daarnaast eis ik twee weken dat jullie vóór en na de lessen nakomen. Één week bij Lar en mij, en een tweede bij de tuinman of de wachten."
(uit: Feestje om niks)
En over dat nakomen.. komt daar nog wat van, dames?  ;)
[/color]
No mercy for the wicked.

« [Reactie #6] : 11 jaar geleden »
Overal is een oplossing voor :D We kunnen het ook met Gustaf regelen, kan Raleana mooi doen :lol:. En dege die wel in de keuken mogen komen, die kunnen mevr. Mabilana wel helpen met het koken. (Al betwijfel ik of ze ons nog in de keuken wil hebben :() Maar waneer moeten we nakomen? En zijn er nog meer van dit soort dingen die onstrafbaar zijn, maar wel voordelig voor ons of onvoordelig voor de leraren? (Loopt hier soms iemand rond die tegen het eind van het schooljaar een hekel aan leraren heeft :rolleyes:)

« [Reactie #7] : 11 jaar geleden »
ík mag in de keuken komen! ^_^  ^_^  :P

« [Reactie #8] : 11 jaar geleden »
Wees creatief, Elmay, wees creatief...
No mercy for the wicked.

« [Reactie #9] : 11 jaar geleden »
Nou kijk, dat is dus iets waar ik niet erg goed in ben :(

« [Reactie #10] : 11 jaar geleden »
Ik wil trouwens wel langsgaan bij Channa Mabilana. Zal ik er een topic voor stichten of het gewoon regelen over de pm?
« Laatst bewerkt op: 11 jaar geleden door Simone de Sirene »

« [Reactie #11] : 11 jaar geleden »
Regel het anders eerst maar over de pm. Sticht daarna een topic. Ik zal wel even regelen wie er allemaal mee doet, wie daarvan wat kan doen enz. Dan start ik wel een topic als het zover is. Dus, Als je mee wilt doen, zet je naam in het lijstje. Als je niet mee wilt doen, zeg het dan even.

Doet mee met lerarendag:

-Elmay
-Simone

Kan in de keuken komen:

-Simone

Kan niet in de keuken komn:

-Elmay

ok, eerst even een simpele kan in keuken komen en kan niet in keuken komen verdelen, daarna bedenken we wel wie wat gaat doen.

« [Reactie #12] : 11 jaar geleden »
Ik heb de volgende pm naar Channa gestuurd:
Geachte mevrouw,

Binnenkort zijn wij, eerzame Merifelleerlingen, van plan een lerarendag te organiseren. Bedoeling van dit nobel initiatief is de hardwerkende leraren te belonen, te verwennen en een hard onder de riem te steken.
Deze dag hebben de leraren vrij en wilden wij hun eten verzorgen. Aangezien u de aan gewezen persoon bent ons bij te staan bij het klaarmaken van het voedsel. Namens Merifel: zou u, mevrouw, ons willen helpen? Dan starten we een topic op.
Bij voorbaat hartelijk dank.
In afwachting op uw spoedige reactie, teken ik,

Simone de Sirene

« [Reactie #13] : 11 jaar geleden »
Geweldig :D
Bedoeling van dit nobel initiatief is de hardwerkende leraren te belonen, te verwennen en een hard onder de riem te steken.

Leraren s'ochtends om 4 uur wakker maken is antuurlijk heel nobel :lol:

« [Reactie #14] : 11 jaar geleden »
Citaat van: Simone de Sirene
hard onder de riem te steken.

Als dát jullie bedoeling is heb ik medelijden met de mannelijke leraren hier... Hard onder de riem steken, stelletje wreedaards!

(of bedoelde je: Hart onder de riem steken? B) )
No mercy for the wicked.

« [Reactie #15] : 11 jaar geleden »
:) ik wil anders ook wel meehelpen met lerarendag...

ik kan (nog :P ) wel in de keuken komen, dus dat moet geen probleem zijn... B)

(hard onder de riem steken... :lol: )
Wat kijk je, is je boek uit?

« [Reactie #16] : 11 jaar geleden »
OK, ik zet je naam er even bij.

Doet mee met lerarendag:

-Elmay
-Simone
-Luna

Kan in de keuken komen:

-Simone
-Luna

-Elmay

« [Reactie #17] : 11 jaar geleden »
Ik wil wel wat kleine dingetjes verzorgen... met fruitsap langs de lerarentafeltjes gaan ofzo?

« [Reactie #18] : 11 jaar geleden »
Ok, ik zet je er even bij. Wie wat precies doet, en hoe de dag er helemaal uit gaat zien doen we later. Eerst moet even iedereen zeggen of ze meedoen. Ik stal trouwens voor een heel dagprogramma voor de leraren te doen.
Je kon niet in de keuken komen toch?

Doet mee met lerarendag:

-Elmay
-Simone
-Luna
-Davina

Kan in de keuken komen:

-Simone
-Luna

-Elmay
-Davina

« [Reactie #19] : 11 jaar geleden »
Deze pm kreeg ik terug:

Lieve Simone,
jij mag wat mij betreft best in de keuken komen, en de andere merifelleerlingen ook wel, als ze er geen verbod op hadden. Hier bedoel ik Elmay, Davina en Saré, van Raleana weet ik het niet. Voor hen is de keuken verboden terrein...
Misschien moet je dan met mevrouw Van Uncha overleggen, zij zou een uitzondering kunnen maken. Maar in principe wil ik meewerken, hangt er natuurlijk vanaf wát jullie precies van plan zijn, met hóéveel eten, ik moet het allemaal aan kunnen slepen.
Dus ik stem toe, mits jullie toestemming hebben van één der schoolhoofden, ik ben niet de aangewezen persoon om straf ongeldig te verklaren.
Channa

« [Reactie #20] : 11 jaar geleden »
Citaat van: Zimaskian Lar date=1181290800

Als dát jullie bedoeling is heb ik medelijden met de mannelijke leraren hier... Hard onder de riem steken, stelletje wreedaards!

Ja, typfout. Echt waar! Het zou heel erg zijn als ik hier bewust fouten in ging maken. Of bewust onbewust ^_^ Dus niet medelijden met uzelf?

« [Reactie #21] : 11 jaar geleden »
Als we een hele dag gaan verzorgen moeten we voor ochtend middag en avondeten zorgen. Maar dan moet het topic iets sneller verlopen als het koekjesbak topic.

EDIT:
Even over hoe de lerarendag eruit gaat zien, zijn julie het eens met zo'n soort opzet? Verdere invulling komt later nog wel. Als julie zelf ideeen hebben, geef dan een gil zou ik zeggen.
Stel, de lerarendag word gestart op in Bumetrel datum 23 juni, (zomaar een datum) Dan starten we een topic in de keuken (of alleen degene die in de keuken mogen komen) met als datum 22 juni, daar maken julie alvast het ochtend eten klaar, en bereiden julie alvast een deel van het avondeten. Dan start iemand (wil ik wel doen) een topic met als datum 23 juni, en dan neemt iedereen een paar leraren die ze wakker maken, dan gaan ze dus ontbijten, na het ontbijten staat er niks op de planning, dus mogen ze weer hun bed in, Dan krijgen ze middag eten en moeten ze daarna in teams opdrachten doen, daarna avondeten in je eigen team en s'avonds weer wat. (oi, dit klink wel erg kampachtig he :D) Ik ben een beetje inspiratieloos, maar dat hebben julie vast al gemerkt aan de plannen. Dus, iemand betere ideeen? En vergeet niet, post even of je mee wilt doen. Als dat gebeurd is zijn we al een end verder. Dan kunnen we taken verdelen en beginnen. Dus als iedereen dat even neer zou willen zetten?
« Laatst bewerkt op: 11 jaar geleden door Elmay Leylia »

« [Reactie #22] : 11 jaar geleden »
Ik zouhaast zeggen: een leuke film kijken, maar dat wil natuurlijk niet. Een toneelstuk? Dan wil ik wel schrijven.

« [Reactie #23] : 11 jaar geleden »
Citaat van: Zimaskian Lar date=1181290800

Ja, typfout. Echt waar! Het zou heel erg zijn als ik hier bewust fouten in ging maken. Of bewust onbewust ^_^ Dus niet medelijden met uzelf?
Medelijden hebben met de mannelijke leraren zegt niets over wat ik zélf ben...  ;)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #24] : 11 jaar geleden »
Nee, natuurlijk niet, maar ik kon het niet nalaten te vragen. Ik wist toch wel dat ik met een kluitje in het riet werd gestuurd.
Oh, dit doet mij denken aan iets gemeens van mijzelf.