Levi was een realistische man en dat kon ze wel waarderen. Natuurlijk was training niet enkel rozengeur en maneschijn maar hij duidde haar ook nog op de negatieve kanten wat zo'n fysieke training met zich mee bracht. Ze overwoog zijn woorden even, kauwde op haar onderlip in stilte terwijl ze de bomen aan haar zijkant opnieuw bekeek. "Het is een vraag van wat ik liever zou willen hebben: fysieke vermoeidheid, problemen met slapen en eetgewoonten, een paar oppervlakkige geruchten, of de kans hebben dat je iets aangedaan word wat een serieuze fysieke of mentale invloed kan achterlaten. Als je die twee opties tegen elkaar uitweegt, dan weet ik wel wat ik zou kiezen." Ze keek Levi aan. "Is dat ook niet waarom jij zelf bent gaan trainen? Zelfverdediging zodat je je niet meer zo hulpeloos kon voelen? Misschien omdat je het zelfs leuk vind om te vechten en te verdedigen? Zodat anderen niet hulpeloos hoeven te zijn maar jij hun die hulp kan verschaffen?"
Kon ze zeggen dat die geruchten haar niet zouden deren? Dat was niet het geval, natuurlijk stonden haar die geruchten niet zo aan, maar dat was iets wat ze kon smoren door de confrontaties aan te gaan die mochten komen. Zou Zalzi het waarderen? Ze kon zijn gevoelens niet voor hem invullen, maar als ze hem zou uitleggen waarom ze dit wou doen, dan zou hij in zijn schoenen zakken en zich schuldig voelen, maar ze zou haar begrijpen. Ze hoopte ergens ook dat hij haar zou vertrouwen, maar na het gedoe met Ramiro kon ze er niet helemaal van op aan dat hij dat zou doen. In een klein schietgebedje naar Olki hoopte ze maar dat het niet meer drama opleverde dan dat er al was. "We kunnen misschien proberen het ongeveer eens in de twee of drie dagen in te plannen, als dat lukt met jouw wacht wisseling. Ik heb een paar meer privileges als leraar, mocht je extra eten, betere wijn, of betere versnaperingen willen van de keukens, dan kan ik dat voor je regelen." Ze ademde uit met een brede glimlach. "Je krijgt er hiervoor nog eentje van me te goed. Mocht er iets zijn waar je mijn hulp bij nodig hebt dan mag je altijd gerust langskomen om die schuld te innen."