Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Oh oh, toch best wel leuk eigenlijk!  (64 keer gelezen)

Speeldatum: 16 september 1308 (Begin herfst)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 3 maanden geleden »
Nadat ik door de poort gelopen was, was ik met Hazel verder hiernaartoe gelopen. Na al het geklets was het eigenlijk jammer dat ik nu op de juiste plaats was. Een belangrijk detail was veranderd voor mij, want stiekem ben ik best enthousiast nu.

'Oh help, ik ben er, hehe' Toch iets onzeker sta ik voor de deur van de mentor van Heracor. Ik kijk Hazel aan, en knuffel haar, tijdens de knuffel hap ik even naar haar vleugel. Helaas is Hazel te snel, en ik krijg een mep met haar vleugel. Hoe ze dat voor elkaar kreeg...?

'Awww, mag ik niet eens even op je vleugel knabbelen?' Plaag ik. Giechelend klop ik op de deur van mijn mentor.[1]
 1. Klinkt als GM, maar Hazels reactie heeft Hazel zelf bedacht :)

« [Reactie #1] : 3 maanden geleden »
Hazel genoot graag met Selefina. En nu was Selefina's rug gekeerd, het perfecte moment om haar te plagen. Hazel begint met haar vleugels te slaan en probeert genoeg wind op te winden om Selefina's haar kapot te maken. Een paar veren vliegen ook in de lucht. 'Hehe, ziet er vandaag uit als winderig, zo winderig dat zelfs de binnenkant van een kasteel niet veilig is voor de wind.' Zei Hazel plagerig. Hazel stopt dan een beetje om zich om te draaien en raakt opzettelijk Selefina lichtjes met haar vleugels. "Oeps, verdraaide vleugels". Hazel steekt haar tong plagend uit.

Hazel enjoyed messing around with Selefina. And now Selefina's back was turned, the perfect time to tease her back. Hazel starts flapping her wings, attempting to stir up enough wind to mess up Selefina's hair. A few feathers start flying up in the air too. "Hehe, looks like its windy today. So windy that even the insides of a castle are not safe from the wind" Hazel said teasingly. Hazel then stops for a bit only to turn around and purposely lightly hit Selefina with her wings. "Oops, darn wings". Hazel sticks out her tongue teasingly.

[1]
 1. Sorry, still using Google translate for now. :P
Maak snoep en heb elke dag plezier!

Het duurde slechts enkele seconden voordat de deur open vloog na het geklop. Een ruim vertrek werd zichtbaar, maar er stonden maar weinig meubels. Er stonden enkele kasten tegen de muren en een groot bureau in het midden van het kantoor. Achter het bureau zat een meneer. Zijn langere haar zat enigszins slordig vast gebonden in een staartje en zijn baard was op zich wel weer een keer toe aan een scheerbeurt. Op het eerste gezicht leek er niet zoveel vreemds aan de man.

Met een kleine glimlach keek hij naar het schouwspel dat zich voor zijn deur afspeelde en het duurde ook even voordat hij er iets van zei.
"Als u klaar bent met spelen, mag u binnenkomen juffrouw Fyrru en gaan zitten. Juffrouw Nut, u kunt weer aan uw werk. U heeft vast wel genoeg dingen te doen." Er lag al een nieuw dossier klaar met de naam en gegevens van de nieuwe luchtelf op het bureau en een glas vruchtensap stond bij het enige krukje waar ze kon plaatsnemen aan de andere kant van het bureau. De mentor van Heracor was klaar voor het gesprek.

'Owww jij' Zogenaamd boos steekt ze haar tong uit naar Hazel, en geeft ze Hazel een zachte duw. Dat Selef die terugkreeg was super voorspelbaar, en precies op het moment dat Hazel Selef tackelde[1] ging de deur open. 'Eep' Met een plof viel Selef op de grond.... Gelukkig niet zo hard gevallen, lang leve de vleugels! 'Hazel!' Oh de deur is open! Wat onbeholpen haast Selef zich overeind, en terwijl ze nog even snel Hazels haar door de war gooit, loopt ze naar binnen. 'Hallo meneer Hestür. Tot later Hazel!'

Even later was ze binnen, was Hazel weer weg, en zat ze op de zitplek die ze toegewezen gekregen had.
 1. (vraag niet hoe, Hazel kan dat gewoon)
« Laatst bewerkt op: 3 weken geleden door Selefina Fyrru »

"Ah, u bent klaar met spelen. Mooi." Toen de luchtelf eenmaal binnen was gestapt, vloog de deur magisch dicht. Nillai wees naar het krukje bij het bureau en zei dat de luchtelf daarop kon gaan zitten. Ook vroeg hij of ze vruchtensap wilde.
"Dus, u denkt dat u goed genoeg bent voor Heracor?" vroeg hij terwijl hij naar de kast liep en drinken pakte.
"Vertel eens waarom."

Een pul bier en een glas vruchtensap[1] werden op het bureau neer gezet voordat Nillai er weer achter ging zitten. Het antwoord van Selefina werd opgeschreven in het dossier.
"Hoe zit het met uw studiefinanciering? Kunnen uw ouders het betalen of wordt er van u verwacht dat u meehelpt met het betalen van uw opleiding door het doen van klusjes?"
 1. Tenzij Selef niks wil drinken/