Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Cijfers  (340 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 11 jaar geleden »
Oké, even wat regels voor een voldoende voor spreuken op een rijtje. Wil je een voldoende hebben dan moet je:
- Een voldoende halen voor je examens
Logisch lijkt me? Dit is 50% van je cijfer.
- Inzet tonen tijdens de lessen
Anders kun je never nooit de spreuken onder de knie krijgen. Dit is 20% van je cijfer.
- Je huiswerk goed maken.
Niet alle huiswerk krijg je een cijfer voor, maar Gustaf zal nooit vermelden welke wel en welke niet. Als je het zelf IC niet wilt maken, dan mag je in je post waarin je je huisewrk inlevert schrijven hoe je zelf denkt dat je het gemaakt hebt. Dit is de overige 30% van je cijfer
- Minstens 50% van de lessen gevolgd hebben
Kan dit om de een of andere reden niet, laat dit weten. Kom je overigens niet in 50% van de lessen minimaal, dan heeft je personage te weinig lessen bijgewoond om alle spreuken te kennen en dan heb je een onvoldoende, ongeacht je andere cijfers. Als je eruit gestuurd wordt telt het topic niet als heel topic mee, maar als maar een gedeelte daarvan. Teveel eruit gestuurd worden kan dus ook een onvoldoende opleveren. Let op: soms zijn er maar twee topics in één jaar. Zorg dus dat je er bij minimaal een bent. ;)

Cijfers die gegeven worden zijn IC. Dus ookal maak je mooie posts, dan kun je alsnog een onvoldoende halen met je personage. Je mag zelf je examencijfer bepalen en dus op die manier de hand hebben in of je overgaat of niet. Tenzij je aan de laatste regel niet voldeed.

Bij de eerstvolgende lessen maak ik overigens nog een meldtopic. Hierin meld je of je in die les aanwezig zult zijn of niet. Als je er neerzet dat je er bent, verwacht ik dat je actief bent en ik zal punten aftrekken als dat niet zo blijkt te zijn, maar ik zal je ook belonen als je inzet toont. Zonder te posten in dat topic mag je mijn lessen niet in.