Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Studienacht  (285 keer gelezen)

Speeldatum: 22 februari 1302 (Einde winter)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 4 jaar geleden »
"Ah, daar ben je." Franziska glimlachte naar haar childe. Hij was zojuist aan komen lopen, gekleed op het uitje dat ze hem eerder die dag had beloofd. Hij wist alleen nog niet wat ze gingen doen. "Kom," sprak ze, "de zon gaat al onder. We zijn mooi op tijd."

Ze ging hem voor naar de stallen en de zip die daar stond. "We gaan naar Ypsilon vanavond," vertelde ze hem onderweg. "Ik heb van mijn stagiair begrepen dat er vampiers zijn op die universiteit. Ze worden geleid door een Vanilla Vladistov. Haar Sire is opgepakt door de IRMM en de vampier die haar heeft getrouwd is verdwenen. Je kent hem ongetwijfeld van naam en reputatie, Gustaf Vladistov.
Vanavond ga ik mezelf introduceren op Ypsilon. Ik zal mijn plek in de hiërarchie opeisen, hoewel ik niet verwacht dat dat een grote opgave zal worden. Het zal niettemin een mooi studiemoment voor jou zijn."

Ze gebaarde naar de zip. "Breng ons naar de Ypsilon en vertel me dan wat je weet van de situatie daar." Ze twijfelde er niet aan of Claus had zich van informatie voorzien over zowel Bumetrel als Ypsilon. Ze had hem immers zelf opgeleid.

« [Reactie #1] : 4 jaar geleden »
Hij had zich makkelijk gekleed, aangezien Claus verwachtte dat ze zouden gaan jagen. Het was al weer een tijdje geleden dat hij met zijn sire had gejaagd. De vampier volgde Franziska in de richting van de stallen, terwijl hij haar woorden aanhoorde. Het bleek een bijzonder soort jacht te worden. Claus glimlachte even, het voelde altijd.. goed om samen met zijn sire dingen te doen. Zijn gevoelens waren ondertussen grotendeels vervaagd, maar dit was één van de dingen die hem nog wel wat deed voelen.

"Ypsilon lijkt chaotisch te zijn na de grote aanval van een tijd terug," vertelde Claus terwijl ze richting de zips liepen en ze even later op Ypsilon stonden. "Er zijn meer weerwolven dan vampiers, en nadat de weerwolven tijdens die aanval de nachtelfen hebben uitgemoord lijken ze nog nadrukkelijker aanwezig te zijn.

De directeur is een centaur, die meer ruggengraat heeft dan zijn voorganger. Verder lopen er inderdaad twee Vladistovs rond[1]. Vrouw van en childe van. Beiden voormalige elfen, schijnt het."
 1. Angelus is ook klaar met Ypsilon als het goed is, die heb ik buiten beschouwing gelaten

« [Reactie #2] : 4 jaar geleden »
"Niet slecht," prees Franziska. "Je hebt je huiswerk gedaan, maar ik verwachtte ook niet anders. De beet van Aegnor en Vanilla Vladistov is een schandaal en de enige reden dat hun Sires ermee weggekomen zijn, is dat ze machtig waren en dat ze hun childes vrij makkelijk konden beschermen. Had Bumetrel zich gedistantieerd van deze abominaties, dan waren ze allang dood geweest en hun Sires... wel, wie weet wat hen was overkomen."

Ze kwamen aan op Ypsilon en bewogen zich vrijwel onzichtbaar door het duister, hoewel Franziska op enig moment een wachter moest overtuigen van het feit dat ze een afspraak had op de universiteit.

"Ypsilon biedt nu bescherming aan deze vampiers. Ze mogen zich daarmee gelukkig prijzen, want nu hun Sires weg zijn, zijn ze in feite vogelvrij voor de vampiergemeenschap. Een onervaren vampier moet uitzonderlijk talentvol zijn om het zonder Sire te redden. Ik wil weten in hoeverre ze talentvol zijn. Ik wil dat je je ogen en oren openhoudt. Vertoon je pas als je opgemerkt wordt of als ik je introduceer."