Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Sollicitatie wiki  (106 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 4 jaar geleden »
Eleonora en Zare hebben aangegeven dat ze zich wel samen op de wiki willen storten. Ze hebben beiden al actief bijgedragen en meegedacht over de wiki in het verleden, dus ik heb daar geen bezwaar tegen.
Ze geven aan dat ze voor zichzelf vooral een beherende rol zien en minder een schrijvende.

Dit is een manier om de vacature voor wikiothecaris te vullen. Ze kunnen worden bijgestaan door Tetachan en Allie (moeilijke tabellen enzo) en door mijzelf, dus qua inwerken zou het kunnen. De vraag is hoe jullie HT er tegenaan kijken en hoe ze evt. toegang krijgen tot alle informatie (denk aan het overleg tussen FAQ/Wiki/Regels, etc). Dit laat ik aan jullie over, formeel maak ik immers geen deel meer uit van het HT.

Ajith
Echtgenoot van Tetachan Mocha

« [Reactie #1] : 4 jaar geleden »
ik vind het uitstekend, en ben dan ook geheel en al vóór.
No mercy for the wicked.

« [Reactie #2] : 4 jaar geleden »
Prima
Hoe meer je zeurt, hoe minder er gebeurt.

« [Reactie #3] : 4 jaar geleden »
Ik heb er even over nagedacht en vind het ook prima.

« [Reactie #4] : 4 jaar geleden »
Ik vind het ook helemaal prima

« [Reactie #5] : 4 jaar geleden »
Ik ben het er ook mee eens en het lijkt me logisch dat ze dan ook in het HT komen.
Een dag niet geknuffeld is... een dag niet geknuffeld. Doe er iets aan!

« [Reactie #6] : 4 jaar geleden »
Hmm, dan breidt het HT wel weer eens uit. Maar ik moet toegeven dat het logisch is.
No mercy for the wicked.

« [Reactie #7] : 4 jaar geleden »
Prima, toegang tot HT lijkt me dan ook logisch.
Klein maar dapper

« [Reactie #8] : 4 jaar geleden »
Voor de samenwerking tussen FAQ/Wiki lijkt het me handig dat in elk geval 1 van de twee in het HT komt. En ook voor andere 'lore'-zaken.
Echtgenoot van Tetachan Mocha