Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Hey! Ben ik nu eindelijk ergens thuis?  (167 keer gelezen)

Speeldatum: 26 oktober 1299 (Midden herfst)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 5 jaar geleden »
Het had even geduurd, een nachtelijke voetreis naar Marekka. Nuja, van de grens van Marekka naar het huis van de prins. De IRMM was nog net zo vriendelijk geweest haar bij de grens af te leveren en verder had ze het zelf een beetje moeten uitzoeken. De organisatie had wel betere dingen te doen dan te babysitten op een vreemde vampier.

Uiteraard was Louise Louise niet geweest als ze minstens een paar keer was verdwaald, een keer bij een nepprins was beland (een oplichter) en een keer vast had gezeten omdat een rivier uit haar oevers was getreden en de grond erna bijzonder zompig was geweest met veel zuigkracht. Ze had die keer de zon zien opkomen, ze was ernstig verbrand geweest, maar de extra pijn was wel genoeg geweest om zich los te worstelen en de beboste gebieden in te vluchten. Ze was in pask geweest. Een eland was het slachtoffer hiervan.

Gedeeltelijk kaal en met verschillende zonnebrandwonden kwam Louise uiteindelijk bij de prins aan. Ze was ietwat aan de late kant en zag er uit als een verfomfaaide wilde. Een indrukwekkende aankomst dus. Ze maakte het nog beter met de eerste woorden die ze wist uit te brengen naar de wacht. "Thuis ik nu? Ik prinses?"
Why is a Raven like a writingdesk?
Because there is a B in both and a N in Neither.
~Lewis Carroll