Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Een hop voor het schoolhoofd  (152 keer gelezen)

Speeldatum: 27 januari 1299 (Midwinter)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 6 jaar geleden »
Een oranje hop streek neer op de vensterbank van de zwarte toren. Het had dringend behoefte aan besjes, maar vooral dringend behoefte om niet in de buurt van de twee vervaarlijke wezens te komen die rond wandelden in het vertrek. In plaats van naar het bureau te vliegen, besloot hopmans maar een boel lawaai te maken.

De arme hop droeg een zware last. Dit was geen kattebelletje, maar een rol perkament inclusief zegels.

Aan het zwarte schoolhoofd van de gerenommeerde school voor myrofas Bumetrel,
Vrouwe Maida Luthés

Middels dit schrijven maak ik mijn verlangen kenbaar de functie van wit schoolhoofd te bekleden op Myrofasschool Bumetrel.
Ik zal in het kort schetsen wat mijn beweegredenen zijn, hoewel de meeste bij u al bekend zijn.

Allereerst is mijn interesse in de school en het reilen en zeilen ervan hernieuwd toen ik haar onlangs mocht bezoeken. Sinds mijn eigen schooltijd is er veel veranderd en door het ouder en ervarener worden zie ik nu pas hoe geolied de school loopt. En toch is de sfeer sinds midden twaalfde eeuw nauwelijks veranderd.
Hoewel ik niet bijzonder veel ervaring heb met de omgang met jonge myrofas, heb ik des te meer ervaring in het besturen en doorzien van bepaalde processen. Tijdens mijn verblijf heb ik met enkele leerlingen gesproken en ik merkte dat ze een verfrissende en soms ietwat schokkende kijk op de werkelijkheid hebben. Dit vond ik zowel amusant als leerzaam.
Als medewerker van de IRMM meen ik dat deze school iets te bieden heb in de vorm van inzicht en kennis. Daarbij leg ik een nieuwsgierigheid en leergierigheid aan de dag waardoor ik in staat ben snel te leren.

Ik hoop dat u deze sollicitatie in overweging wilt nemen. Ik zou deze graag mondeling toelichten.

Bijgevoegd is een overzicht van mijn opleiding en werkervaring,

Hoogachtend,

Alaiz Mel'nas Trezeguet
Rechter bij de IRMM
Ze had dan wel veel weg van een paard, maar ze was koppig als een ezel. (Alictor Trezeguet)