Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Het grote plan topic.  (3499 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 11 jaar geleden »
Hiet een nieuw groot plan topic. Om alle nieuwste plannetjes in te posten.

« [Reactie #1] : 11 jaar geleden »
Ik moet zeggen dat ik de rust in dit topic geruststellend vind...
No mercy for the wicked.

« [Reactie #2] : 11 jaar geleden »
ok, dan gaan we nu wat plannen of niet? Lar moet toch iets hebben om zich zorgen om te maken, ik stel voor dat we zijn kantoor saboteren :lol:

« [Reactie #3] : 11 jaar geleden »
Een kantoor saboteren? MIJN kantoor saboteren? Hoe dacht je dat te gaan doen?  :lol:
No mercy for the wicked.

« [Reactie #4] : 11 jaar geleden »
Met een beetje hulp van Pomglio, en dan insmeren met die troep uit de grote zaal... :P

IC:

"Waarom vertel je dit nou? Nu weet ie het!" "Sorry hoor, maar hij vroeg er gewoon om, en ik dact niet na en...."
 :lol:

« [Reactie #5] : 11 jaar geleden »
Dat wordt je dood..  -_-

Check even de strafwerktopics uit mijn kantoor in het archief..  B)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #6] : 11 jaar geleden »
Nee, strafwerk van Lar is ook niet echt mijn grote droom. Maar Lar, mischien hebben we ergens anders wsel nog een plan topic, en is dit voor de show ^_^ *Doet heel geheimzinnig*

« [Reactie #7] : 11 jaar geleden »
Elamy! Niet zo duidelijk alsjeblieft! :lol:

« [Reactie #8] : 11 jaar geleden »
Quote (selected)
Dat wordt je dood.. 

Check even de strafwerktopics uit mijn kantoor in het archief.. 

die zijn niet prettig nee.... maar als we de sporen nu eens naar heracor of socophon leiden? of naar de keuken, dan krijgen we een escapade III met daarin nog meer hints vage onzin en andere snuisterijen  B)
Wat kijk je, is je boek uit?

« [Reactie #9] : 11 jaar geleden »
 :lol: Channa ligt dubbel naast me..
No mercy for the wicked.

« [Reactie #10] : 11 jaar geleden »
Naar een andere afdeling leiden is wel een goed idee. *Kijkt broer onheilspellend aan* Maarja, lijkt erg op een plan dat een andere afdeling ook al had. *kijkt broer nog een keer aan* We moeten het denk ik maar houden bij het eerste idee dat we hadden. Eerst dat maar eens voorelkaar krijgen, dan de rest. En dat kost denk ik al genoeg moeite. Al die leraren optrommelen.....

« [Reactie #11] : 11 jaar geleden »
Kunnen we niet gewoon een Lar-stalk-dag houden? (a)

« [Reactie #12] : 11 jaar geleden »
Dat is ook een goed idee :lol: Of een Lar stalk week :D Betwijfel alleen of Lar dat erg leuk gaat vinden. En ik vrees dat de straf die er op staat ook niet niets is. Maar wel grappig voor een keertje.

« [Reactie #13] : 11 jaar geleden »
het is toch juist de bedoeling dát Lar het niet leuk vind?? hoe moet je anders hints ontfrummelen uit zijn gemaskeerde nachtelvenhanden ;)
Wat kijk je, is je boek uit?

« [Reactie #14] : 11 jaar geleden »
laat maar, maar dit ding kan nie meer weg:P
« Laatst bewerkt op: 11 jaar geleden door Aelnil Falogain »

« [Reactie #15] : 11 jaar geleden »
Het is stil hier! :blink: IEDEREEN MOET GAAN STAKEN! NU!

« [Reactie #16] : 11 jaar geleden »
Weet je hoe lastig het is om een Mentor als Lar uit dat topic weg te houden? Ze is er nét de persoon naar om daar al te zijn vóór de staking goed en wel begint...
No mercy for the wicked.

« [Reactie #17] : 11 jaar geleden »
Ja.... En dan iedereen weer naar binnen te sturen^^ Ach, ik denk dat je zo wel kunt posten, het zal toch jaren duren voordat iedereen daar is. Dan doen ze maar alsof ze er altijd al waren, ofzo. *Kijkt wie handtekeninginners zijn* Ik schop Luna morgen wel IR.  Ben wel heel benieuwd wat de leraren allemaal gaan doen.

« [Reactie #18] : 11 jaar geleden »
Ik kan denk ik wel een leraar noemen die overtuigd mee gaat staken (a) Misschien wel 2... xD Daarbij, wat kan Lar beginnen tegen een hele school? Zonder wilsmagie niet veel... 'En teveel wilsmagische stunten van een leraar die heel andere vakken gaf, dat zou op gaan vallen.'

« [Reactie #19] : 11 jaar geleden »
:blink:  :huh:  :angry:

Grrrrrrr...mhppfffrt.

*stil*
No mercy for the wicked.

« [Reactie #20] : 11 jaar geleden »
Braaf! =D

« [Reactie #21] : 11 jaar geleden »
We pakken zo veel mogelijk trommels en harde instrumenten en struinen over de gangen....

« [Reactie #22] : 11 jaar geleden »
Ah. En daar heb ik nog hélemaal niets van gemerkt.

Ik wil leerlingen die hun best doen in topics!

Weet je wat, ik geef keuze uit een aantal mogelijkheden voor nieuwe topics. En men mag zich ervoor opgeven, dient dan ook actief mee te doen.

Dames en heren, kiest u maar:

1. Een mee gesmokkelde toverdrank wordt ingenomen en loopt verkeerd. Wie heeft er behoefte tijdelijk als poes rond te lopen?

2. Ruzie tussen twee leerlingen. Liefst vormen zich daaruit twee gróépen leerlingen. Magische middelen worden (zonder toestemming) tegen elkaar gebruikt.   B)

3. Een verliefde leerlinge en een verliefde leerling proberen een middagje samen te spijbelen. Maar wáár op Bumetrel is er níémand die toekijkt?

4. Een leerling(e) of meerdere leerlingen proberen twee uitersten aan elkaar te koppelen. Villadria en Gustaf?

5. Een aantal leerlingen vraagt een algemene oefenles aan in toverdranken. Alle mogelijke toverdranken, om precies te zijn. Maak Lar gek met (bijna?) explosies, dranken die door het lokaal gaan zweven (liefst per 15 liter, in kleine zwevende belletjes B) ), onverwachte bijwerkingen...

6. Ruzie tussen twee afdelingen. Of drie. Of tussen rassen.. Altijd leuk, een wedstrijd 'wie is beter dan wie en waarom' enzo.

7. Een leerling(e) ontdekt dat Lar Mocha is...?

8. Geheim genootschap in de kelder...

etcetera. :) Draag bij! Doe mee! Doe iets!  :D
No mercy for the wicked.

« [Reactie #23] : 11 jaar geleden »
Quote (selected)
1. Een mee gesmokkelde toverdrank wordt ingenomen en loopt verkeerd. Wie heeft er behoefte tijdelijk als poes rond te lopen?
Is misschien een optie, maar erg ingewikkeld omdat de tijden van alle topics heel erg verschillen, dus dat word vrij lastig, denk ik. Een aureool is voor mij nu wel genoeg^^

Quote (selected)
2. Ruzie tussen twee leerlingen. Liefst vormen zich daaruit twee gróépen leerlingen. Magische middelen worden (zonder toestemming) tegen elkaar gebruikt. 
Is ook wel een idee, denk ik. Zou nog kunnen werken ook.

Quote (selected)
3. Een verliefde leerlinge en een verliefde leerling proberen een middagje samen te spijbelen. Maar wáár op Bumetrel is er níémand die toekijkt?
Zoek eerst maar eens 2 vrijwilligers, zoveel jongens zijn er niet....

Quote (selected)
4. Een leerling(e) of meerdere leerlingen proberen twee uitersten aan elkaar te koppelen. Villadria en Gustaf?
Lea?^^

Quote (selected)
5. Een aantal leerlingen vraagt een algemene oefenles aan in toverdranken. Alle mogelijke toverdranken, om precies te zijn. Maak Lar gek met (bijna?) explosies, dranken die door het lokaal gaan zweven (liefst per 15 liter, in kleine zwevende belletjes  ), onverwachte bijwerkingen...
Is ook wel een optie, denk ik. Maar zomaar een algemene oefenles toverdranken aanvragen? Zou veter werken als Lar het verplicht zou stellen voor slecht presterende leerlingen, in hun vrijetijd. Dan worden ze chagrijnig, en gaan de dranken expres mislukken^^

Quote (selected)
6. Ruzie tussen twee afdelingen. Of drie. Of tussen rassen.. Altijd leuk, een wedstrijd 'wie is beter dan wie en waarom' enzo.
Tussen rassen is onnodig, het is algemeen bekend dat sirenen het dan van alle rassen zouden winnen. ^_^ Afdelingen zou kunnen. Misschien tegen heracor, die is ook niet erg actief, heb ik het idee....

Quote (selected)
7. Een leerling(e) ontdekt dat Lar Mocha is...?
Is dat niet de eer voor de schoolhoofden?
Quote (selected)
8. Geheim genootschap in de kelder...
Genootschap waarvan? Deze zou te combineren zijn met de ruzie tussen afdelingen. Geheim genootschap tegen heracor/socophon.

Wat breng ik toch weer een positieve bijdrage -_- Ach, we staken iig. Dat is al iets. Het is gewoon lastig om met zoveel mensen iets te doen. Vooral dingen waar voorbereidingen in moeten zitten.

« [Reactie #24] : 11 jaar geleden »
JAAA ik stel mijn lichaam ter beschikking :D :D ik wil wel even een poesje zijn :P