Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Het grote plan topic.  (3501 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [Reactie #75] : 11 jaar geleden »
Arme leraren^^

Nop^^ Ik zou Indy feliciteren als ze deze week overleefde^^ aangezien ik haar online zag, ga ik ervan uit dat ze het overleefd heeft^^

*lachstuip* Sorry, dat E. Leylia en I. Culnamo deed me ergens aan herinneren^^
Tja, misschien hebben I. Culnamo en E. Leylia wel het beste met hun mentor voor, en proberen ze die te verlossen uit haar gevangenschap^^ Maar wat straf kunnen ze er nog wel bij. Ze hebben maar zo weinig :rolleyes:

*nog een lachstuip*
Geen toverdranken? *is geschokt*

Elmay die cum laude slaagt :lol: Ik denk niet dat je toekomstvoorspeller heel euhm.. goed werkt^^ *dan is er hoop voor toverdranken ^_^)

Arg.. *slaat computer* Ik had mezelf voorgenomen vandaag in alles topics waarin ik moet posten bij te posten.. Toen had ik een post af, moest de pc zo nodig uitvallen..

Weetje, wij hebben een mok waarop staat, hoe ouder hoe gekker^^ Misschien een verklaring waarom je jezelf zo gek noemt?
*Bedenkt hoe gek ze zelf wel niet moet zijn tegen de tijd dat ze tachtig is*

« [Reactie #76] : 11 jaar geleden »
Citaat van: Elmay Leylia
*nog een lachstuip*
Geen toverdranken? *is geschokt*
(...)
Weetje, wij hebben een mok waarop staat, hoe ouder hoe gekker^^ Misschien een verklaring waarom je jezelf zo gek noemt?
*Bedenkt hoe gek ze zelf wel niet moet zijn tegen de tijd dat ze tachtig is*
Nee, het stond er écht niet tussen.. Misschien had ik moeten zoeken in 'far_away_future' in plaats van 'yet_to_come' of in uhm.. 'never_possible' of in uhm.. 'temporarily_unavailable' maar ik denk dat 'yet_to_come' wel bijna alles moet hebben wat komt..

oh, ik weet het al! Er is gewoon iets tussen gekomen, en hij staat daardoor dus inderdaad in 'temporarily_unavailable'.. maar wat er tussen komt zeg ik niet..  ;)

ai.. ik wil niet weten hoe eng ik ben als ik 40 ben.. laat staan als ik 80 ben..  :blink:
No mercy for the wicked.

« [Reactie #77] : 11 jaar geleden »
Dat dacht ik al :lol: *gaat raden wat er tussen gaat/is gekomen* *heeft wel een vaag idee*

Ik wil ook een toekomstvoorspeller! Of nee, wacht, toch maar niet^^

« [Reactie #78] : 11 jaar geleden »
*mengt zich in gesprek*   Opzij voor gestoorde halfwolfjes! ><

IK LEEF!! *knijpt zichzelf* JA! Ik leef ECHT!

:drum:  :clap:  :tramp: :gitaar:  :dansje:  :lolly: << [/vaag]

*heeft een afgrijselijke, langdurige en drukke week net overleefd*
*is ook blij dat ze een lief meisje is en uitstel heeft gekregen*   :rolleyes:

Overigens, even een zeer tragische mededeling...

....morgen ben ik niet online....hoogstwaarschijnlijk...

*deelt tissues uit* ><

...want...dan heb ik Groepsdressuur wedstrijd!! Woei! ^^

*gaat nu weer verder met onder zwaar protest chocolademelk drinken*

« [Reactie #79] : 11 jaar geleden »
Succes, voor het geval je dit op wonderbaarlijke wijze nog leest^^

Ik heb zo'n ontzettend het is vakantie en ik hoef niets te doen idee.. Ik moet mijn toetsen leren.. Nouja, *heeft zichzelf voorgenomen vandaag overal bij te posten.*

« [Reactie #80] : 11 jaar geleden »
Ik heb in alle lessen gepost! Al moet ik zeggen, veel achterelkaar in lessen posten komt de kwaliteit niet ten goede^^      
Nu nog iets verzinnen voor een bepaalt niet strafwerk topic in Lar's kantoor^^ Ik heb werkelijkwaar geen enkel idee hoe Elmay zou reageren^^  Dus dat doe ik later wel even..

Merifel staat met een grote voorsprong vooraan!

« [Reactie #81] : 11 jaar geleden »
Jawel, ik ben der nog ^^ Ben klaar met voorbereidingen, en ik vond dat Bum nog wel een bezoekje waard was ^^

Applaus voor Elmay dan maar ^^  :clap:

Ik moet trouwens ook nog overal posten, ben ik bang ^^

« [Reactie #82] : 11 jaar geleden »
Succes Indy :)
No mercy for the wicked.

« [Reactie #83] : 11 jaar geleden »
EEEEEKS IK MOEST HELPEN MET HET OPRUIMEN VAN DE KEUKEN VAN MIJN OMA... KOMEN ER WIJNFLESSEN VAN VOOR DE OORLOG TEVOORSCHIJN! :blink: Leuk en aardig, maar die kurken waren dus euhm... beetje kapot ed, dus die wijn stonk EN IK NU OOK! *heeft net een halfuur onder de douche staan schrobben* EN IK STINK NOG! EN IK MOET ZOMETEEN NAAR EEN FEESTJE! :blink:

En mijn rug doet zeer :blink:

Laten we gaan raden hoe raar Lea is als ze 100 is (Aa)

« [Reactie #84] : 11 jaar geleden »
Dat is best oude wijn!! :P heb wel medelijden met je hoor ;)

« [Reactie #85] : 11 jaar geleden »
Citaat van: Raleana Wyliathel
Leuk en aardig, maar die kurken waren dus euhm... beetje kapot ed, dus die wijn stonk EN IK NU OOK!
@Lea only: Ik wílde iets zeggen, maar ik ben het vergeten... want Haban ligt in een deuk op de grond naast me.. en telkens als ik vraag wat er is weet hij alleen maar uit te brengen: 'wijhijihijnghiiihihihihihi'

B)  :P
No mercy for the wicked.

« [Reactie #86] : 11 jaar geleden »
Arme Lea... :mellow: .. ^_^  *troost*

Ik ben trouwens weer thuis van de wedstrijd ^^ Onze groep is 1ste geworden met 10 punten verschil op de tweede ^^ :clap:  
Dit is de vierde keer op rij dat we de eerste plaats in de wacht slepen! Ook zijn we 2de geworden met de orginaliteit ^^ Heel geslaagd dus!!

Ook applaus voor Rody en Pepper, die samen met mij en 5 anderen (een 8-tal dus) de proef reden! ^^

Woei!

« [Reactie #87] : 11 jaar geleden »
OOOOO ik ben zo trots op je mijn lieve nichtje!!! :lol:  :clap:  :clap:  :lol:  ook op mijn andere lieve nicht rody trouwens!!  :lol:  :clap:  :clap:  :lol:  en ook op Pepper want... die ken ik ook!!! dus bij deze...  :drum:  :drum:  GEFELICITEERD :drum:  :drum:  10 punten verschil is veel toch?
« Laatst bewerkt op: 11 jaar geleden door Aelnil Falogain »

« [Reactie #88] : 11 jaar geleden »
Dit topic is gesloten.