Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Roddels!  (92 keer gelezen)

Speeldatum: 16 december 1308 (Begin winter)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 4 weken geleden »
Aaaaaah dit verhaal moeten ze horen! Met die gedachte storm ik de merifelkamer in. Ik kijk om me heen. Huh, zijn ze niet hier? Dus vol enthousiasme storm ik weer verder. Waarschijnlijk zijn ze buiten? Onderweg stopt een docent mij 'Niet vliegen door de gangen' 'Ohhhh sorry meneer, dat wist ik niet' en gelukkig kom ik ervan af met een waarschuwing. 'Volgende keer dat ik je betrap moet je strafregels schrijven.' Even later vlieg ik weer op een hoog tempo verder.

Al snel zie ik ze daar, Hazel  en @Lizzy. Lizzy ken ik nog niet zo lang, maar ik vind haar een aardig persoon. Schijnbaar moeten ze van die enge mevrouw Mocha altijd samen optrekken. Nog steeds jammer dat Hazel niet wil vechten net zoals ik, maar ach... Omdat Hazel met de rug naar me toe staat, geen idee waarmee ze eigenlijk bezig is, besluit ik haar te besluipen. Dat lukt wel prima, zonder een geluid te maken kom ik dichterbij, tot ik heel dichtbij haar sta[1]. 'BOE!' Met een grote grijns hoop ik dat ze enorm hard schrikken zal. De roddels die ik wilde vertellen ben ik even vergeten.
 1. Het kan zijn dat Lizzy aan Hazel verteld dat Selef eraan komt, of dat ze allebei schrikken, dat laat ik aan jullie over :)

« [Reactie #1] : 4 weken geleden »
Vandaag hadden ze even wat vrije tijd, dus had het tweetal besloten samen op te trekken. Hazel en Lizzy stonden op het nog vochtige grasveld. De waterige sneeuw was inmiddels alweer gesmolten.

Geïnteresseerd luisterde Lizzy naar Hazel hoe ze uitlegde over haar hobby: bakken. Vol passie vertelde ze erover. Ze was midden in haar verhaal toen Lizzy een snelle beweging opmerkte.

"BOE!"

Ondanks dat ze de beweging opmerkte schrok ze wel. Verschrikt flapperde ze met haar vleugels, resulterend in een val voorover. Snel herstelde ze zich. "S-Sel... Ehhh ik ben je naam vergeten, maar ik schrok!" Ze was weer lekker eerlijk. Wacht even, en Hazel dan? Was zij geschrokken? Lizzy keek zijwaarts naar Hazel.
Herinner je gister, droom over morgen maar leef vandaag <3

« [Reactie #2] : 3 weken geleden »
Hazel vond het heel leuk om te praten over bakken met Lizzy. Hazel kon doorgaan met dit onderwerp als niemand haar onderbrak. Maar toen, vanuit het niets, was er een grote schreeuw van achter Hazel.

BOE !!!!

"Ahhhhh!  :nuuu:" Geschrokken sprong Hazel op en draaide zich snel om om te zien wat haar deed schrikken. Ze praatte zo graag over bakken dat ze niet eens merkte dat Selef naar haar toe kwam sluipen en in shock was met een bonzend hart. "Selef !? you butt!  >:(". Hazel kruiste haar armen. "Ga me niet zo laten schrikken >:(". Hazel liep nu naar Selef toe en stak haar armen uit om haar te kietelen. "Hoe durf je mijn hart zo hard te laten kloppen >:D". Hazel was het onderwerp van een kleine grap en nu was het tijd om een ​​beetje wraak te nemen >:D.

Hazel was enjoying talking about baking with Lizzy very much. Hazel could go on and on with this subject if no one interrupted her. But then, out of nowhere, there was a large scream from behind Hazel.

BOO!!!!

"Ahhhhh! D:" Startled, Hazel jumped up and quicly turned around to see what startled her. She was so into talking about baking that she didnt even notice Selef sneaking up behind her and was in shock with a pounding heart. "Selef!? you butt! >:c". Hazel crossed her arms. "Dont go scaring me like that >:c". Hazel now walked up to Selef and reached out her arms to tickle her. "How dare you make my heart pound so much >:D". Hazel was the subject of a small prank and now it was time to get a little revenge >:).
Maak snoep en heb elke dag plezier!

« [Reactie #3] : 2 weken geleden »
'HAHAHAHAHAHA!' Met een tevreden grijns zie ik hoe beide meiden zich te pleuris schrikken! 'Hahahhaa! Jullie zouden jezelf moeten zie-hien! Hahahaha!' Ik veeg een traan van het lachen uit mijn ogen, kijk naar Lizzy en Hazel, en probeer uit de buurt van Hazels handen te blijven. Hazel kennende waren die uitgestoken armen niet om te knuffelen.

Helaas was Hazel te snel 'Hihihihihihihi' Ik probeer haar weg te duwen, maar haar handen gaan te snel. 'Hihihihihihi!' Al lachend val ik omver en land ik in het gras, waar Hazel me blijft kietelen. Niet dat ik om genade zou gaan vragen, dat nooit! Maar die handen, die verdraaide handen van Hazel.... 'Hihihihihihih!' Hazel weet maar al te goed hoe kietelig ik ben. In een poging vrij te komen probeer ik terug te kietelen.
« Laatst bewerkt op: 2 weken geleden door Selefina Fyrru »

« [Reactie #4] : 2 weken geleden »
Kijkend naar de twee giechelende dames trok Lizzy een wenkbrauw op. Waarom moest Selefina nou zo lachen? Wat is er nu zo grappig aan het aanraken van andermans zij met snelle vingers? Lizzy is dan wel in een liefdevol huis opgegroeid, maar ze heeft nog nooit een 'kietteldood' gezien of meegemaakt. Ernaar vragen in deze situatie voelt zo vreemd, het is niet dat ik echt bij hen hoor, toch? Het verleden kan onnodig in de weg zitten, onzekerheid is een gemene rem op een sociaal leven.

Ondanks dat ze onzeker was en daarom serieus probeerde te blijven was het gelach zeer aanstekelijk. In zoverre dat ze ook begon te giechelen. Ze liet zich zachtjes op haar achterwerk in het grasveld vallen, kijkend naar het paar dat gierend van het lachen aan het rollebollen waren. Alles op zijn tijd, zoals vader zei.

« [Reactie #5] : 3 dagen geleden »
Hazel kietelde Selef en had alles onder controle. Hazelhanden waren te veel voor Selef en niets kan Hazel's eindeloze kietelen tegenhouden - "Ahahahaha ehehehehehe". Selef kietelde terug, nu was het een gevecht om te zien wie er als eerste zou opgeven.

"Ahahahaha" Hazel kon het kietelen niet aan, Selef wist hoe ze haar kietelwraak kon krijgen. Hazel wilde Selef niet opgeven, maar ze had moeite met het kietelen van al het gekriebel dat ze van Selef kreeg. Maar Hazel was hier niet alleen, er was hier een ander meisje dat haar kon redden van de dodelijke greep van Selefs vingers van de ondergang. "Lizzy! Ehehehehehe save me, ahahahaha xD". Hazel schreeuwde om hulp van de enige persoon die was achtergelaten die haar kon redden. Hazels heel leven rust nu in haar handen ...

Hazel was tickling Selef and completely in control. Hazel hands were too much for Selef and nothing can stop Hazel's endless tickle attac- "Ahahahaha ehehehehehe". Selef tickled back, now it was a fight to see who was going to give up first.

"Ahahahaha" Hazel could not handle the tickling, Selef knew how to get her tickle revenge. Hazel was not about to give up to Selef, but she was having a hard time tickling back from all the tickling she was reciving from Selef. But Hazel was not alone here, there was another girl here who could save her form the deadly grasp of Selef's fingersof doom. "Lizzy! Ehehehehehe save me, ahahahaha xD". Hazel cried out for help from the only person who was left that could save her. Hazels very life now rests in her hands...
Maak snoep en heb elke dag plezier!

« [Reactie #6] : 3 dagen geleden »
No way. Moet ik mij op dat slachtveld begeven? Zelfs al ziet het er leuk uit... Lizzy keek naar het tweetal en hoorde Hazels smeekbede aan. het zou niet eerlijk zijn om alleen Hazel te helpen, toch?

Het gelach werd steeds luider en aantrekkelijker. En schelle, om niet te vergeten. Op een bepaald moment had Lizzy de knoop doorgehakt. Op het gezellige slachtveld wilde zij zich toch wel begeven. Ze besloot om zich te storten op het tweetal, letterlijk in dit geval. Terwijl Lizzy opstond concentreerde ze zich op haar fleugels.

"Flapperflapper-flap."

Met de juiste concentratie kon ze haar vleugels gebruiken om te kunnen vliegen en als kiettelwapen. Ze maakte grote, stevige slagen met haar vleugels en kwam langzaam van de grond af. Een stukje hoger, en nog een stukje hoger. Voorzichtig kantelde ze haar lichaam lichtjes naar voren tot op een bepaalde hoogte. Lizzy haalde diep adem en kantelde haar gehele lichaam naar naar voren en dook in een neerwaartse parabool op het tweetal af.

"ZOEFFFF"

Haar zachte mantel wapperde, haar handen uitgestoken naar haar doelwitten. Tijd voor de kieteldood.

Maar ze had niet nagedacht over afremmen.
« Laatst bewerkt op: 3 dagen geleden door Lizzy Aynee »

« [Reactie #7] : 2 dagen geleden »
Hahaha het werkt! Hahahaha maar Hazel blijft kietelen.... 'Hahahh ahahahha haahahahahha hahahahahha hahahahha hahahaha hahahhaha hahahahha hahha!!!' Wacht, riep Hazel nou Lizzy om hulp? Oh... oh dear... Twee tegen ??n is niet eerlijk, toch? Het kietelen stopte niet, het lachen ging ook gewoon door. Wie zou de winnaar zijn?

Het lachen en kietelen werd onderbroken doordat iemand volop op Hazel en mij landde. 'OEF!' Een moment was het helemaal stil. Los van dat er net een persoon op ons geland was, had ik geen pijn, en Hazel leek ook oke te zijn, en de persoon die op ons geland was, oh het is Lizzy, nou zij leek ook oke te zijn. Daarna ging ik verder met kietelen wie ik maar kietelen kon.

(Ik neem aan dat Hazel ook even stopte met kietelen, als je toch gewond bent, gewoon gewond zijn, Selef stopt met kietelen als iemand pijn heeft)
« Laatst bewerkt op: 2 dagen geleden door Selefina Fyrru »