Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
1
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

En nu?  (858 keer gelezen)

Speeldatum: 28 februari 1301 (Einde winter)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 4 jaar geleden »
Off: Voortgaand topic: Re: Chance at Redemption

Twee lachende phaosfeeën waren van hun uitje in de herberg op weg naar huis. Of tenminste eerst naar Ypsilon. Beiden hadden wat gedronken, misschien wat teveel en spraken voluit de avond nog eens.

'Hoe heeft die boer toch ooit kunnen denken dat hij jouw aankon. Een magiër.' Ze glimlachte vrolijk naar hem. 'Nee hij maakte geen schijn van kans. Het was dapper van hem maar vooral dom. Zelfs toen je hem al twee keer op zijn snufferd had laten gaan wilde hij nog doorvechten. Maar je hebt hem nu denk ik wel duidelijk gemaakt dat..' Ja wat eigenlijk? Had Fynn haar nou gewonnen zoals de man had gezegd. "We vechten om de vrouw." Hmm ze was geen prijs. Ze had misschien iets te veel gedronken, het denken kosten haar veel meer moeite op het moment.
« Laatst bewerkt op: 4 jaar geleden door Aoife Piuo »

« [Reactie #1] : 4 jaar geleden »
Vrolijk zwalkte Fynn naast Aoife. Zijn arm was losjes over haar schouders gedrapeerd, al was hij niet zeker meer hoe hij daar was beland. Maar hij vond het wel prima zo, de verleidelijke phaosfee binnen zijn bereik. Naarmate de avond was verstreken was de dame alleen maar verleidelijker geworden, als zoiets al kon. Haar zwiepende heupen, volle lippen en natuurlijk die bewonderenswaardige boezem. Het leek wel of zijn ogen steeds vaker werden getrokken door al die mooie rondingen.

"Natuurlijk maakte hij geen schijn van kans tegen mij. Als ik zou verliezen... hoe vernederend, ik wil er geen eens over nadenken. Dan had hij jou gewonnen, wat een schande zeg. Bij mij ben je in veel betere handen." Om te laten zien wat hij daar precies mee bedoelde liet Fynn zijn arm zakken haar onderrug. "Veel beter, ongetwijfeld."

« [Reactie #2] : 4 jaar geleden »
'Een schande inderdaad. Maar hij had me heus niet gekregen. Je denkt toch niet dat ik zo'n mens nota bene mee zou gaan.' Ze zou hem in het kruis trappen en met een trotse waardige blik weglopen. Wellicht had ze Fynn dan wel mee genomen. Zonde om te laten liggen. Eerlijk Fynn zag er niet verkeerd uit.

'Oh.' De verplaatsing van zijn arm voelde geeneens zo verkeerd. 'In betere handen zeg je. Waar is je andere dan.' Grinnikte ze.
Zonder hem tijd te geven draaide ze zich om en pakte zijn andere hand.[1] Het draaien ging alleen niet al te best en als Fynn niet stevig zou staan zou Aoife ze naar de grond trekken.[2]
 1. (4, 7, 1, 4) -1 aftrek. Winst bij hoger dan 6
 2. Aan jou de eer om te beslissen.

« [Reactie #3] : 4 jaar geleden »
Fynn was niet helemaal bedacht op de manoeuvre van de vrouw in zijn armen. En nu stond hij zelf al niet al te stevig op zijn benen - hij leek wel in de wolken - en hij voelde het trekken van haar gewicht aan hem.[1] Ternauwernood wist hij zijn voeten zo te zetten dat hij niet struikelde over haar benen, al stonden ze nu wel verstrengeld. Met zijn twee armen probeerde hij ondertussen Aoife overeind te houden.[2] Verrassend genoeg lukte ook dit, al belandde hij met de dame tegen zich aangedrukt. Wat zat die heerlijke boezem nu lekker dichtbij.

"Oh maar dit is niet verkeerd. Zeker niet verkeerd." Fynn glimlachte zijn charmantste glimlach. Toen hij zeker was dat de jongedame weer kon staan durfde hij zijn handen weer te verplaatsen. "Maar waar wil die die twee handen dan? Hier..." De leraar verschoof ze naar haar onderrug, "Of hier..." en daar gingen ze omlaag naar veel interessanter territorium. "En mijn lippen dan? Daar weet ik ook nog wel een betere plek voor."
 1. (3, 4, 10, 10) -1 aftrek. Winst bij hoger dan 6
 2. (4, 8, 2, 8) -1 aftrek. Winst bij hoger dan 6

« [Reactie #4] : 4 jaar geleden »
En zo stond je na veel geklungel tegen een man aan. Aoife had over zulke ontmoetingen gedroomd, al gingen die wat sierlijker dan wat er net was voorgevallen. 'Ik geloof dat ik mijn benen niet al te veel moeilijke dingen moet laten doen.' En wat nu, ze stond volgens de etiquette te dicht bij een man. Maar heel erg vond ze het niet eens.

Aoife schrok van de aanraking op haar derrière. Maar het wende snel dus ontspande ze zich weer. 'De handen zitten niet verkeerd moet ik zeggen.' En terwijl ze dat zei verplaatsen haar handen zich ook. Naar zijn nek wel te verstaan. Hoewel eentje verdwaald was bij zijn schouder.
'En dan jouw lippen. Wat dacht je van deze plek.' Aoife kwam met haar gezicht dichterbij die van Fynn. Zachtjes drukte ze haar lippen op de zijne.

« [Reactie #5] : 4 jaar geleden »
Het lukte, het lukte, het lukte, lukte, lukte! Yes we did it! gilde een minuscuul deel van Fynn's hersenen wat zo snel weer werd vastgeketend dat je je kon afvragen of het ooit had bestaan. Een ander deel was bezig met het verwerken van zachte lippen op de zijne. Een paar overige cellen waren weer aan het ontdekken hoe die derrière nou precies in elkaar zat en een van zijn handen gleed naar haar heup om wat meer grip op de situatie te krijgen.

Aoife werd tegen hem aangedrukt en vol passie kuste de man haar terug. Hm, hij had veel te lang zonder vrouw moeten doen, en nu er eentje in zijn armen lag... Zo'n ontzettend bijzonder exemplaar nog wel. Misschien moest hij wat voorzichtiger doen, iets rustiger aan. De hand op haar derrière werd naar haar wang verplaatst en de phaosfee verbrak lichtjes hijgend de kus.[1] Een glimlach sierde zijn gezicht en hij keek Aoife liefdevol (en een beetje begerig) aan. Een slimme opmerking, dat wilde hij wel maken, maar de woorden kwamen niet. Zijn gedachten zaten nog vol met Aoife en waren bovendien bedwelmd door de wijn. Misschien was het ook wel goed zo.
 1. behalve als jij het eerst doet, uiteraard
« Laatst bewerkt op: 4 jaar geleden door Fynn Kashmir Neruth »

« [Reactie #6] : 4 jaar geleden »
Zenuwen gierde door haar lijf. Ze voelde zich als een Ypsilon student die haar eerste kus kreeg. Het was een zwakte maar met de wijn op kon ze er niet zoveel aan doen. En misschien wilde ze er ook niks aan doen.

De man verbrak de kus en dat was jammer. Maar de man had gelijk misschien moesten ze iets voorzichtiger doen. En weer normaal kunnen ademhalen was ook niet zo verkeerd. En om nou naar zijn gezicht te staren nou dat was zeker ook geen straf.

Aoife volgde verschillende lijnen over Fynn zijn gezicht. Ze had dit nooit eerder gedaan omdat het dan teveel op zou vallen. Maar nu ze in zijn armen zat had ze alle excuus om ernaar te kijken.
Uiteindelijk kwam er een lijn bij zijn ogen uit. Ze glimlachte om de mooie zwarte ogen.
'En nu?' Kwam er iets wat uitdagend maar ook vragend uit.
« Laatst bewerkt op: 4 jaar geleden door Aoife Piuo »

« [Reactie #7] : 4 jaar geleden »
"En nu? Nu is het de vraag of ik je ooit nog veilig op je eigen kamer krijg. Met die benen van jou..." Dubbele betekenis tot en met, maar het was maar de vraag of Aoife het in haar beschonken staat zou begrijpen.

De hand op haar wang vond een losgekomen pluk haar en Fynn draaide het bruine plukje om zijn vingers. Gewoonlijk hield hij niet zo van bruin, maar het had toch wel iets. Het straalde warmte en openheid uit. Op een of andere manier wat het ontzettend verleidelijk hoe het losjes over haar schouders hing, ook al was het originele kapsel volledig verpest. De phaosfee kwam weer dichterbij met zijn gezicht. "Hm, wat ruik je lekker." Naar drank, voornamelijk, maar daaronder rook hij nog de geurige oliën waarmee ze zich had gewassen voor ze op stap waren gegaan. Hoe zou ze eruit zien zonder al die lagen kleding?

« [Reactie #8] : 4 jaar geleden »
Het kwam vast door de drank maar Aoife begon te giechelen. 'Ach jouw benen doen het toch nog prima? En anders neem je je maar mee hoor. Dan kan je erop letten dat ik niet val.' Dat ze zelf een hint maakte naar zijn kamer kwam pas later door. Maar bij hem slapen dat leek nu toch zo'n geweldig plan! Ze had wel zin om eens in een vol bed te liggen dan weer in haar eentje.

'Speciaal voor jouw.' Het luchtje had ze in bad gedaan om lekker te ruiken. Maar nu kon ze mooi zeggen dat ze het voor hem had gedaan.
Fynn stond weer dichtbij en ze hadden wel weer genoeg gepraat. Aoife zoende de man weer op zijn lippen. Ze waren de vorige keer zeker bevallen dus waarom zou ze ervan af blijven.
Alleen was deze zoen anders. Hij was minder gespannen eerder een vertrouwde heerlijke zoen. En niet alleen de zoen was anders haar handen begonnen ook zijn lichaam te ontdekken.

« [Reactie #9] : 4 jaar geleden »
"Jou meenemen? Dat klinkt aantrekkelijk." De phaosfee glimlachte, zijn versie van giechelen. Giechelen, nee, dan had hij minstens nog een verdubbeling van de drank nodig die hij al op had, plus nog wat rare paddenstoelen of iets dergelijks. Dan pas zou hij giechelen, en waarschijnlijk giechelend zijn eigen hand eraf kunnen hakken. Een plan waar hij niet zo daverend enthousiast over was.

"Hmm, vrijpostig zeg, had ik niet van je verwacht." Fynn kuste haar uiteraard uitbundig terug en liet zijn eigen handen over haar lichaam gaan. Haar nek, haar rug, haar smalle taille en welgevormde heupen. Hij voelde haar hand in zijn haar geklemd en een andere tegen zijn gespierde buik aan gedrukt.

"Zullen we maar," sprak hij uiteindelijk, "naar Bumetrel gaan? Of denk je dat je dat niet haalt?"

« [Reactie #10] : 4 jaar geleden »
Was dat nu een bevestiging dat hij haar mee zou nemen? Of leek het hem alleen een goed idee. Of nee denken lukte nog steeds niet echt. Ze zou het straks wel merken.

Aoife genoot van de aanrakingen over haar lijf. De plekken tintelde waar zijn hand was geweest.
En hij stopte alweer. 'Dat is denk wel verstandig.' Het was al laat namelijk. 'Mijn benen zullen Bumetrel nog wel halen denk ik.'

Op Ypsilon begon Aoife wat meer afstand te bewaren. Ze hield nog wel de arm van Fynn vast maar hing dit keer niet aan zijn lippen. Op Bumetrel deed ze precies hetzelfde. Ergens in het bos zoenen prima! In het openbaar ja iets zei haar, waarschijnlijk haar gezonde verstand, dat het niet slim was om in het zicht Fynn te kussen.

En toen waren ze bij Fynn's kantoor. Er was niemand anders in de gang voor zover ze kon zien. Ze keek Fynn aan, een verliefde blik. 'Ik ben toch bang dat mijn benen het niet gaan halen.' Een flirt poging om binnen te komen.

« [Reactie #11] : 4 jaar geleden »
Ondanks dat Aoife zo slim en vastberaden was om zich redelijk netjes te gedragen terwijl ze op weg waren naar Bumetrel, had Fynn wat meer moeite om met zijn handen van haar af te blijven. Gelukkig was de jongedame erg vasthoudend (a.k.a. eigenwijs) en kwamen de twee beschonken phaosfeetjes er zonder al te veel geruchten vanaf. (Al lag dat voornamelijk aan het feit dat er op dit onzedelijke tijdstip niet zo veel Myrofas rond liepen die sappige roddels konden beginnen.)

"Was dat de bedoeling dan, thuis komen? Ik heb namelijk nog wel een plekje in de stoel bij de openhaard... of in mijn bed?" Hij trok grinnikend (grinniken was natuurlijk veel mannelijker dan giechelen) de vrouwelijke phaosfee mee zijn vertrekken in. Geluidsdichtschild en een magisch slotje op de deur, twee dingen die nogal lastig bleken als je ondertussen bezig was met het zoenen van een aantrekkelijke jongedame. En dan was hij nog geen eens begonnen aan al die lagen kleding. Maar die kwamen wel, zo snel mogelijk, als het even kon.

« [Reactie #12] : 4 jaar geleden »
De deur was nog niet eens dicht of Fynn liet zijn remmen los. Gelukkig viel de deur zelf dicht dus kon ze gewoon meegaan naar waar Fynn haar bracht. Wat niet de stoel bij de haard was maar het bed. Aoife twijfelde even maar liet zich meevoeren. De drank, Fynn zijn uiterlijk ze haalde haar over.

Na een gezellige nacht gehad te hebben werd Aoife met flinke koppijn wakker. En dat was niet het enige ze werd wakker naast een man, Fynn. Verstijfd bleef ze liggen. Bij Zino wat had ze gedaan! Toen merkte ze de arm over haar heen. Het zou haar nooit lukken om stilletjes weg te glippen. Dan maar niet. Ze gooide de deken over Fynn heen en raapte wat kleding stukken van de grond. Daarna sprong ze gauw achter het kamerscherm om zich weer gepast te kunnen aankleden. Wat was er die nacht toch gebeurt???

« [Reactie #13] : 4 jaar geleden »
Gapend werd ook Fynn wakker toen hij merkte dat het warme lichaam wat net nog zo lekker tegen hem aan had gelegen uit zijn bed glipte. Slaperig deed hij zijn ogen open en zag zo'n beetje het meest geweldige beeld waar je als man mee wakker kon worden, voor het achter zijn kamer scherm verdween. Tegelijkertijd kneep hij zijn ogen alweer tot spleetjes tegen het zonlicht. Blijkbaar waren ze de avond ervoor vergeten de gordijnen dicht te doen. Ach ja, ze waren wel meer vergeten. Waar zijn broek lag bijvoorbeeld. Bij de goden, waar had hij het ding gelaten?

Met zijn handen tegen zijn kloppende slapen gedrukt, rolde ook deze phaosfee uit het bed, terwijl hij ondertussen de deken van zich af schopte. Een schone broek werd uit de kast gepakt - die ander zou hij later wel ergens terug vinden - en snel aangetrokken. Ook werd er nog een schone blouse bijgepakt en over zijn hoofd getrokken terwijl Fynn naar zijn kantoor liep. "Er hangt een spiegel aan de wand bij de kast, Aoife." Vrouwen waardeerden zoiets, blijkbaar. Fynn haalde echter meestal alleen een hand door zijn haar en dat was dat, net als nu overigens.

Toen hij in het aangrenzende kantoor was, werd er een blik uit het raam geworpen. De zon was net op, hij hoefde nog niet naar zijn les. Dat was het fijne van de maandag, dan waren zijn eerste lessen pas in de vroege middag. Oh kijk, daar was zijn broek gebleven. Wat deed het onder zijn bureau? Nou, het lag er wel prima voor nu.

« [Reactie #14] : 4 jaar geleden »
Aoife had na wat gepruts eindelijk haar jurk aan. En toen Fynn in zijn kantoor verdween kon Aoife veilig van het kamerscherm weg op zoek naar een borstel. Er was geen borstel. Zuchtend bekeek ze zichzelf in de spiegel, haar haar was ontploft! Met magie probeerde ze haar haar wat te temmen maar deed er uiteindelijk een vlecht in.

Oke wat was er gebeurt, de avond in de herberg, zoenen in het bos? Toen in Fynn's kantoor. En naakt wakker worden. Aoife keek nog een keer in de spiegel en betrad het kantoor.

'Fynn.' Ze glimlachte naar de man. Wat er gister was gebeurt misschien was het wel goed geweest ofzo. Ze liep op de man af en zoende hem. Tijdens de zoen lukte het haar om naar haar kantoor te teleporteren. Ze moest zich nog wassen, haar haren nog doen en schone kleren aan. Ze had zo een les!

« [Reactie #15] : 4 jaar geleden »
"Goedemorgen Aoife." Fynn keek glimlachend op van waar hij mee bezig was. Dat was met zijn handen tegen zijn hoofd geklemd tegen het bureau leunen, zo oncharmant als wat. Gelukkig zag Aoife er ook niet al te best uit, maar nog steeds prachtig in zijn herinneringen, vooral toen hij haar zachte lippen op de zijne voelde. Dat was nog eens fijn wakker worden. Al bijna wilde de leraar weer handtastelijk worden, maar hij merkte dat er alleen maar lucht tussen zijn armen zat.

Lichtelijk verbaasd keek hij zijn kantoor rond. "Oh Aoife, slinks wezen dat je bent." sprak hij tegen niemand, want het persoon waartegen hij had kunnen praten was inmiddels weg geteleporteerd. Bedachtzaam raakte hij zijn lippen aan. Geen afscheid, maar wel een halve belofte voor nog meer gezellige avonden. Daar kon hij wel mee leven.

Fluitend liep Fynn een paar uur later zijn lokaal in, een brede grijns op zijn gezicht, en iedere leerling keek hem met openstaande mond aan.