Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
0
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Hulpteam en een bedankje voor Gustaf  (2276 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 4 jaar geleden »
Dag!

Hulpteam
Zoals beloofd is hier de definitieve mededeling! Het hulpteam heeft een fikse discussie gevoerd. De taakverdeling wordt nu als volgt:
  • De karakterkaarten blijven gedaan worden door het karakterkaartenteam, onder leiding van Vanilla.
  • Het beheer van de wiki en het coördineren van biebdraakjes blijft gedaan worden door Rhae en Ajith.
  • Het beheer van de FAQ blijft onder de hoede van Oréwinde.
  • De halfjaarlijkse archivering wordt nu uitgevoerd door het hele hulpteam, onder leiding van Aeson.
  • Het beheer van onderwijsinformatie gaat naar Ajith.
  • Het beheer van magie-informatie gaat naar Yidan
  • Reports worden behandeld door het hulpteam, onder leiding van Ajith.
  • Techniek, totale forumbeheer en eindverantwoordelijke - oftewel administrator - blijf ik
In het hulpteam zitten:
- Aegnor
- Aeson
- Ajith
- Oréwinde
- Rhae
- Vanilla
- Yidan

Deze informatie staat zometeen ook op de contactpagina!

Bedankje
Zes jaar forumbeheer is een heleboel werk. Meestal leuk, soms verschrikkelijk en soms vervelend. Ik denk wel dat we kunnen zeggen dat we zes jaar een prima admin gehad hebben, die het forum draaiende heeft gehouden. En als je je bedenkt dat het gemiddelde RPGforum op zijn hoogst een half jaar oud wordt voor het wordt opgeheven - nu ja, dan begin je een beetje te begrijpen hoeveel werk het is, en hoe bijzonder het is dat Myrofas nog steeds zo goed loopt.

Wij, het hulpteam en ik, willen Gustaf dan ook graag bedanken voor al dat werk en voor de vele leuke uren die we met haar hebben doorgebracht.

Maar hoe? Daarvoor willen we jullie graag om jullie ideeën vragen. Weet jij iets leuks, iets vrolijks, iets aardigs waarmee we dankjewel kunnen zeggen? Post het!

Tetachan
No mercy for the wicked.

Misschien kan Tetachan een soort impressie van Gustaf maken en/of van haar kantoor? Als iedereen dan een euro inlegt ofzo...
Echtgenoot van Tetachan Mocha

Is het niet leuker om iets richting de speler achter Gustaf te richten?

Een impressie van het kantoor - ik neem aan dat Ajith bedoelt: 'om aan Gustaf te geven'
No mercy for the wicked.

Dat snap ik. Ik bedoel, is het niet leuker om, als we dan iets doen, het over de spéler van Gustaf te zeggen/maken, en niet over één van haar karakters.

Er zijn maar een paar spelers die de speler van Gustaf kennen, maar het hele forum kent Gustaf M. Vladistov. Vandaar mijn voorstel om het juist myrofasgerelateerd te doen.

Een tekening lijkt mij best een goed idee. Maar indeed, het kost wel geld.
No mercy for the wicked.

Ik stem voor de tekening en ik wil wel wat geld inleggen.
Hoe meer je zeurt, hoe minder er gebeurt.

Ik vind een tekening een leuk idee -ik zou best iets willen tekenen
:hihi:

Een tekening lijkt me ook prima. Ik heb ergens in de planning staan dat ik binnenkort een keertje langs ga bij Gustaf. Mocht het wenselijk zijn (en Tetachan binnen afzienbare tijd een tekening kan maken) kan ik best die tekening meenemen en namens het forum nog eens mijn dank face-to-face overbrengen. Een tekening opsturen met bijbehorende tekst kan uiteraard ook.

En ik heb er ook wel wat geld voor over.

Ergens in de planning is wanneer precies? Dan kan ik het ook ergens in de planning gooien - vóór die tijd :P
No mercy for the wicked.

Ik stem in met het tekening-idee. En ik wil ook best wat geld inleggen.
The REVerend will Neverend.

Ik vind een tekening ook een leuk idee en wil ook best een eurootje doneren. Kun je Dribbel er ook in stoppen?
Klein maar dapper

Leuk idee, die tekening, daar heb ik een euro voor over, kom ik wel eens brengen en dan tegelijk een kopje thee drinken :)
Het idee van Dorian lijkt me ook leuk, misschien een paar meest actieve/bekende karakters erin te verwerken, zoals Dribbel en misschien ook Raleana, maar alleen als het kan natuurlijk :)

Ik zit er over te denken om een knuffeldribbel te maken van vilt, maar dan heb ik wel een goed plaatje nodig. Dus als iemand nog een mooie heeft liggen?

Dat is nog een beter idee!
No mercy for the wicked.

Plaatje van Dribbel: http://saehral.deviantart.com/art/Pink-Dragon-45456385

Of is plaatje ook nog iets knutselbenodigheidachtigs?

http://darling-poe.deviantart.com/art/Plushies-Dragon-Pattern-pg02-169260193

Ik probeer deze, want daar zit een patroon bij. Ben benieuwd. Het is feitelijk net lego.

Ik heb nog een beeldje van een kleine Dribbel ergens in mijn kamer :) Als je het nog in 3D wil bekijken.... (Oh ja, de vleugels zijn er 2 keer afgebroken geweest, en hij is niet groot, maar hij wordt telkens weer gerepareerd en overleefd daardoor alles)

Verhaal van het beeldje: Op een dag in het Duitse land, nadat Natal door het dorpje Tresenburg was gereden in een bus (en toen een stuiplach kreeg die niemand begreep) kwamen we op de Hekzentanzplatz, en daar stonden, behalve grote stenen in een kring, een aantal souvenir-winkeltjes. In een van die winkeltjes zag Natal kleine draakjes, en ze dacht 'Oh, als ik een roze zie, koop ik hem' en direct zag ze een roze :D (Meningen verschillen: Sommigen vinden hem paars, maar dan is het argument daartegen dat hij sterk naar roze neigt)

De kwaliteit is vreselijk, maar dit geeft wel een beeld

Wow, dat is echt cool geworden! :jaaa:
Een dag niet geknuffeld is... een dag niet geknuffeld. Doe er iets aan!

Oooh wat schattig <3  :wooo: :h:
:hihi:

Super gemaakt!! ^_^

Wat een dotje!
Klein maar dapper

Wauw, supermooi!
I'd like to have you for breakfast, you dirty little mutant.