Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
0
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Resultaten enquête  (254 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 1 jaar geleden »
De enquête is dicht, de resultaten zijn binnen. Het eindresultaat is:

Myrofas is te groot.[1]
We herstarten in het tijdperk van de 10e eeuw.[2]
De speellocatie wordt een dorp.[3]
De locatie wordt Schotland.[4]
Specifieker, aan de kust.[5]
Rassen worden deels geschrapt[6]
Willekeurige events: 90,5% JA[7]
Sommige mensen houden hun karakters, anderen niet.[8]

De volledige resultaten vind je hiero.

1. 14 stemmen 'te groot', 6 stemmen 'groot genoeg', 1 stem 'te klein'
 2. 15 stemmen 10e eeuw, 6 stemmen 5e eeuw & 17e eeuw, 3 stemmen 13e eeuw & moderne tijd, 2 stemmen 2e eeuw, 1 stem steentijd, 1 respons: Steampunk?
 3. 13 stemmen dorp, 4 stemmen stad, 2 school, 2 respons: weeshuis/gesticht/secret society | afhankelijk van hoeveel sturing het verhaal geeft, dorpen kunnen ook saai zijn
 4. 8 schotland, 4 frankrijk, 3 scandinavië, 2 nederland, 1 groot britannië, 4 respons: maakt niet uit | In de buurt van zee/oceaan | Fantasywereld | afhankelijk van tijd en setting
 5. 14 kust, 3 binnenland, 2 eiland, 2 respons: waar het die eeuw cool is | fantasywereld
 6. 10 deels weg, deels houden, 8 passen bij setting, 7 versimpeld, 6 gelijkwaardig, 3 gelijk blijven, 1 volledig weg, 1 respons: afhankelijk van verhaal passend bij setting
 7. 13 Ja, maar ik controleer mijn dood, 6 ja, ik mag zomaar dood, 2 nee!
 8. 11 houden deels, 7 archiveren, 4 houden helemaal, 3 respons: afhankelijk van regels | passend aan nieuwe setting | ligt aan spel -> basically 3 deels houden.
No mercy for the wicked.