Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
0
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Myrofas herstarten  (482 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 1 jaar geleden »
Myrofas is toe aan een herstart. Het forum is veel te stil en uitgestorven. Als het zo doorgaat zijn er maar twee opties: ofwel het spel sluiten en offline halen, ofwel opnieuw starten. Aangezien tot nog toe niemand voor afsluiten lijkt te zijn denken we na over een herstart. Dat betekent wel dat er (veel) dingen gewijzigd moeten worden, want de huidige vorm werkt klaarblijkelijk niet meer. Daarom een enquête.

Op de whatsapp is een korte brainstorm geweest waaruit diverse ideeën opkwamen. De ideeën staan in de enquête, en de enquête is bedoeld om de beste van deze ideeën te selecteren. Dat wordt dan het toekomstige Myrofas!

Dus, vul hem in aub
No mercy for the wicked.

« [Reactie #1] : 1 jaar geleden »
Twee dinkies:
Ik kan hem zo vaak invullen als ik wil, maar daar kun je zeker niet zoveel aan doen...
Mag bij de laatste optie ook: Anders... (ik bedoel ik zou kiezen voor: daar wil ik nog over nadenken of: dat hangt er vanaf op Tetachan/Hector blijven leven of: etc)
Echtgenoot van Tetachan Mocha

« [Reactie #2] : 1 jaar geleden »
ja dat kan ik niet wijzigen geloof ik. Laatste optie zal ik toevoegen!
No mercy for the wicked.

« [Reactie #3] : 1 jaar geleden »
Ingevuld!

Ajith ik ben sowieso van plan om Hector qua type karakter te houden of om een identiek karakter aan te maken.

« [Reactie #4] : 1 jaar geleden »
Ingevuld!

« [Reactie #5] : 1 jaar geleden »
Het lijkt mij eerlijk gezegd lastig een karakter te spelen in een nieuwe tijd en omgeving. En idd beter een nieuwe te maken die op de oude lijkt. Maar dat is een discussie voor later.

« [Reactie #6] : 1 jaar geleden »
 en ingevuld.

Als ik maar Nestorix mag zijn  :D
At rrelasthirm ethi at besh dekkhi adelit en gerde
[een verstandig besluit is beter dan een harde les]

« [Reactie #7] : 1 jaar geleden »
ftw. Ik panoramix, jij nestorix.
No mercy for the wicked.

« [Reactie #8] : 1 jaar geleden »
Ingevuld, ik heb nog nooit zo vaak overig ingevuld bij een enquete xD (Sorry)
Een dag niet geknuffeld is... een dag niet geknuffeld. Doe er iets aan!

« [Reactie #9] : 1 jaar geleden »
Ingevuld ^^ En het liefste houd ik Natal, met wat tijds-aanpassingen past ze prima in de viking-tijd