Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
0
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Enquête  (429 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 2 jaar geleden »
http://goo.gl/forms/Ip1fHxsA9f

Ik heb een enquête gemaakt over het gebruik van Myrofas, zodat ik wat meer zicht heb op wat jullie handig vinden en wat niet op vooral homepage, bladwijzers en kaartenpagina's. Ik zou het fijn vinden als jullie hem invulden :)

Tetachan
No mercy for the wicked.

« [Reactie #1] : 2 jaar geleden »
BTW ik heb nog een addendum voor de homepage->mededelingen:
Het helpt als het HT nadenkt over de volgorde van het plaatsen van mededelingen. Soms worden er drie knopen achter elkaar doorgehakt* en dan verdwijnen twee mededelingen bijna meteen als de derde geplaatst wordt. Maar dat doet weinig af aan de blijdschap die ik voel als ik die derde mededeling steeds zie en een oh-ja-momentje heb.

*Met een paar dagen ertussen, anders zou je ze natuurlijk wel samengevoegd hebben ;)
Echtgenoot van Tetachan Mocha

« [Reactie #2] : 2 jaar geleden »
Good point.

Quote (selected)
Ik zou het fijn vinden als ik een bepaald topic die niet is afgerond, maar ook niet meer wordt afgerond, een soort slotje zou kunnen geven. Ik gebruik de bladwijzers om bij te houden waar ik nog moet reageren, en ik vind het een beetje onhandig dat de topics die niet meer actief zijn toch nog tussen de topics staan die nog wel actief zijn. Ik kan er dan natuurlijk ook voor kiezen om de niet-actieve topics uit mijn bladwijzers te verwijderen, maar dat vind ik jammer. Ik houd graag alles bij elkaar :p (Ik hoop niet dat dit een al te vaag verhaal geworden is)
Dit is één van de reacties, en daar is een antwoord op: Sluit het topic of vraag een HTer dat te doen! Dan schuift de bijbehorende bladwijzer naar beneden en verandert van kleur.

En deze:
Quote (selected)
Ja, de mogelijkheid om per land door te klikken naar de landenpagina's op de wiki. Maar dat is technisch lastig geloof, dus misschien in elk geval een soort verwijzing naar de landenpagina in de wiki?
Eh, de landen linken al, dear :) Klik erop? Of bedoel je iets anders?
No mercy for the wicked.
« Laatst bewerkt op: 2 jaar geleden door Tetachan U. M. Mocha »

« [Reactie #3] : 2 jaar geleden »
Good point.

Quote (selected)
Ik zou het fijn vinden als ik een bepaald topic die niet is afgerond, maar ook niet meer wordt afgerond, een soort slotje zou kunnen geven. Ik gebruik de bladwijzers om bij te houden waar ik nog moet reageren, en ik vind het een beetje onhandig dat de topics die niet meer actief zijn toch nog tussen de topics staan die nog wel actief zijn. Ik kan er dan natuurlijk ook voor kiezen om de niet-actieve topics uit mijn bladwijzers te verwijderen, maar dat vind ik jammer. Ik houd graag alles bij elkaar :p (Ik hoop niet dat dit een al te vaag verhaal geworden is)
Dit is één van de reacties, en daar is een antwoord op: Sluit het topic of vraag een HTer dat te doen! Dan schuift de bijbehorende bladwijzer naar beneden en verandert van kleur.

En deze:
Quote (selected)
Ja, de mogelijkheid om per land door te klikken naar de landenpagina's op de wiki. Maar dat is technisch lastig geloof, dus misschien in elk geval een soort verwijzing naar de landenpagina in de wiki?
Eh, de landen linken al, dear :) Klik erop? Of bedoel je iets anders?

Wut? En daar weid je dan geen mededeling aan? :( Daar zeur ik al anderhalf jaar over en jij maar zeggen hoe moeilijk dat is met flash en moeilijk en moeilijk en dan heb je het heel sneaky ingevoerd. Bah.
Maar wel awesome :D
Echtgenoot van Tetachan Mocha

« [Reactie #4] : 2 jaar geleden »
Oh, je bedoelt OP de wiki dat ie linkt? Dat kan niet, nee. Imagemap, en dat kan wiki niet. Maar op de normale landkaart doet ie dat al sinds het begin, linken naar de wiki. En voor de rest BEN je op de landenpagina op de wiki als je die kaart uberhaupt ziet, dus de links naar de individuele landen zijn letterlijk een scrollwieltje ver.
No mercy for the wicked.