Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
0
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Nieuwe regels inactiviteit en functies  (360 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 3 jaar geleden »
Hé jij daar![1]

Ik wil graag even je aandacht vragen voor een aantal dingen die te maken hebben met inactiviteit en het bezetten van IC functies. We hebben als HT de regels aangepast om te zorgen voor meer duidelijkheid. Hieronder zie je de wijzigingen en helemaal onderaan de mededeling staat een lijst met karakters die ik binnenkort ga archiveren.

Functies vervullen
We hebben de voorwaarden om een functie (bijvoorbeeld leraar of decaan) te vervullen helder op een rijtje gezet. Het komt er op neer dat je als speler de functie aankunt en dat je er ook actief iets mee moet doen. Zie hieronder de precieze regels:
Spoiler: 4.9 Functies (klik om te bekijken/sluiten)

Inactiviteit
De regels over inactiviteit zijn aangepast. De belangrijkste veranderingen op een rijtje:
  • Zit je karakter in de safebox, maar is het minder dan een half jaar geleden dat je er mee actief was? Dan kun je actief worden zonder weer door de KK-controle te hoeven.
  • Heb je een karakter buiten Bumetrel of Ypsilon waarmee je maar weinig topics kunt hebben? Dan kun je aan de gildemeester vragen of je op de uitzonderingslijst mag, zodat het karakter niet gearchiveerd wordt. Voor de exacte voorwaarden, zie hieronder.
Spoiler: 4.7 Inactiviteit en verwijderen (klik om te bekijken/sluiten)

Lijst inactieve karakters
De onderstaande karakters ga ik binnenkort archiveren. Ben je toch actief met een karakter of vind je dat je karakter op de uitzonderingslijst zou moeten? Stuur mij dan een berichtje.
Quote (selected)
Daniėl   (Aeson)
Ewald   (Aeson)
De Schim   (De Schim)
Beritanon   (Dorian)
Familie Dolgin   (Dorian)
Elmo   (Elmay)
Emerald   (Emerald)
Fenella   (Fenella)
Giselle   (Giselle)
Lavenia   (Gustaf)
Dribbel   (Gustaf)
Baslakor   (Lezer)
Aleydis   (Oréwinde)
Cunegonde   (Tetachan)
Haban   (Tetachan)
Arthur   (Tetachan)
Orakel   (Tetachan)
Theuderic   (Tetachan)
Hjįlmar   (Tetachan)

Alvast bedankt voor de moeite van het lezen! Mocht je hier vragen over hebben, kun je die in dit topic stellen. Een heel fijne dag gewenst verder :)

Namens het hulpteam,
Aegnor
 1. Degenen die zich te oud voelen voor deze opening mogen ook 'Geliefd en zeer gewaardeerd lid,' lezen :D