Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
0
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

In mei maakt een nieuwe roddelflops zo blij!  (435 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

De nieuwe roddelflops uit!

Hij is mooi!
Hij is lijvig!
Hij is kleurrijk!
Hij is sappig!

Komt dat zien! Komt dat zien!  :jaaa: :jaaa: :jaaa:

http://myrofas.nl/bibliotheek/flops.php?flops=1-2014

In mei zoekt de redactie er ook nieuwe redacteuren bij!
Als je in de colofon kijkt, dan zie je dat er flink wat mensen hebben meegewerkt aan de flops, maar dat de redactie maar uit twee leden bestaat. Nu hoopten wij (Allie en ik) dat er misschien mensen zijn die in plaats van spontaan meehelpen met de flops, wat permanenter mee willen helpen.
Ahum. Wij zoeken dus nieuwe redactieleden die
- helpen met het verzamelen/schrijven van artikelen
- het leuk vinden om de opmaak te doen/leuke reclame/afbeeldingen te zoeken
- roddels te verzamelen of te verzinnen
- artikelen willen doorspitten op spel-, stijl-, grammaticafouten
- andere dingen willen doen die ik nu vergeet
Echtgenoot van Tetachan Mocha
« Laatst bewerkt op: 3 jaar geleden door Ajith Mairtín »

En natuurlijk hier allemaal gaan doorgeven op wie je het meest lijkt! (Nadat je de quiz hebt gedaan natuurlijk.) ^_^

Ah, dus dít is de reden dat je niet moet myrofassen terwijl er eigenlijk werk gedaan moet worden *stelt het lezen van de Flops dapper uit tot het weekend*
Klein maar dapper

Was het een mooie flops? Wij vinden van wel.

Als je in de colofon kijkt, dan zie je dat er flink wat mensen hebben meegewerkt aan de flops, maar dat de redactie maar uit twee leden bestaat. Nu hoopten wij (Allie en ik) dat er misschien mensen zijn die in plaats van spontaan meehelpen met de flops, wat permanenter mee willen helpen.
Ahum. Wij zoeken dus nieuwe redactieleden die
- helpen met het verzamelen/schrijven van artikelen
- het leuk vinden om de opmaak te doen/leuke reclame/afbeeldingen te zoeken
- roddels te verzamelen of te verzinnen
- artikelen willen doorspitten op spel-, stijl-, grammaticafouten
- andere dingen willen doen die ik nu vergeet

Echtgenoot van Tetachan Mocha

Wel, als het mag...

Dan zou ik graag de artikelen door spitten op fouten, of artikelen schrijven, of misschien dingen doe je vergeten bent ( is te zien wat ). Jij mag kiezen wat je het meest nodig hebt, maar je moet weten dat ik niet samen kan komen en dat er wel eens een week gaat zijn dat ik alleen we tablet heb en geen pc. (Na de zomer is dit echter opgelost)

Dus, mag ik? Of moet ik bijkomende informatie weten ofzo?
The happy, crazy halfgoat!