Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
0
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Vrolijke voorjaarsflops  (764 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 3 jaar geleden »
Bloemen ontluiken, koeien dartelen in de wei en ook het flopsteam voelt de lente aan alle kanten kriebelen. Wij willen een flops en die gaan wij voor u maken. Een hele mooie, vrolijke, felgekleurde, luchtige voorjaarsflops, helemaal speciaal voor de gretige myrofaslezer.

Voelt u het al? Die opwinding die zich langzaam van u meester maakt? Dat gevoel dat u erbij wilt zijn, het mee wilt maken, wilt deelnemen aan deze vrolijkheid? Dat kan! Wij staan hier met open armen te wachten totdat u ons bescheiden hoppenvleugeltje volstort met artikelen, columns, sappige roddels en nog veel meer! Nog veel meer? Jazeker! Dit keer vragen wij ook speciaal om wist-je-datjes in te leveren, zowel leerzame weetjes als weetjes die niemand hoeft te weten, maar toch ook wel. Om alvast een aftrap te geven:
- Wist je dat er een vampier in Heracors mentorzetel zat, voordat Rhiakath werd aangesteld?
- Wist je dat de wacht twee vrouwelijke kapiteins heeft gehad?
- Wist je dat Evren donkergroen wordt als ze bloost?
- Wist je dat Patu Gnarl belachelijk slecht is in het onderhoud van zijn kippenren?

En dat is nog niet alles... maar een flopsredactie moet toch de spanning een beetje opbouwen. Houd dit topic dus in de gaten.

En de deadline van dit wonderschone kunstwerk? 26 april
Bijdragen kunnen worden gestuurd naar:
AA Anonieme Adressanten
(feitelijk Ajith en Allie)
Echtgenoot van Tetachan Mocha

« [Reactie #1] : 3 jaar geleden »
Wist je dat Dribbel nog leeft en zojuist weer een topic in tijden heeft? Namelijk: Roze razernij

« [Reactie #2] : 3 jaar geleden »
*Leo vraagt zich af of er ook weer een interview nodig zal zijn.

Als officele interviewer (de helft daarvan dan) mag ik dat wel weten toch?

(me-tag werkt niet zo goed op mobiel, helaas :( )
De lucht is blauw als een sinaasappel!

« [Reactie #3] : 3 jaar geleden »
Het interview is standaard, dus er is elke flops een interview nodig :D (En een veer, die is deze flops door Aoife)
Een dag niet geknuffeld is... een dag niet geknuffeld. Doe er iets aan!

« [Reactie #4] : 3 jaar geleden »
Ik zal wel een mooie column schrijven met Zwets. Hoeveel woorden is de maximumgrens?

« [Reactie #5] : 3 jaar geleden »
Mijn beste Eleonora, wij rekenen op je zelfs. ZE moeten een interview doen, zei ik nog tegen Allie. Maar ZE waren niet online toen wij de voorjaarskolder in de kop kregen.

« [Reactie #6] : 3 jaar geleden »
Gelukkig zijn ZE geweldig en zullen alsnog een interview leveren. *kijkt lief naar Zare*

We zijn alleen nog aan het brainstormen wie. Maar ik begin al een idee te krijgen.... :D

« [Reactie #7] : 3 jaar geleden »
Zeg, zou je daar de andere helft van ZIJ daar eens van op de hoogte willen stellen?

Maar een interview komt er wel :)
Of interviewers, geďnterviewde en eventuele derden daarna nog in leven zijn, is nog maar de vraag.
Ugh

« [Reactie #8] : 3 jaar geleden »
Oh? Ik dacht dat de andere helft van ZIJ wel op de hoogte was. Telepathie weet je nog? Maar en Heracori kan dan natuurlijk niet zo goed.  :D :engel:

En ja, de vraag is idd nog of we dit overleven.

« [Reactie #9] : 3 jaar geleden »
Deadline 26 april? Ja maar waar is de flops dan? :-\

« [Reactie #10] : 3 jaar geleden »
Afgezien van het feit dat het me minimaal 1 a 1,5 week kost om een flops te maken, hebben we nog niet genoeg inhoud voor de flops. Wie dus nog alsnog iets op wil sturen, mag dat doen tot 3 mei!

« [Reactie #11] : 3 jaar geleden »
Wist je dat:
- de flops al in de opmaakfase zit?
- dat hij erg mooi lijkt te worden?
- dat hij misschien aan het eind van de week wel online komt?

« [Reactie #12] : 3 jaar geleden »
Yippie yeey!

(Wat een waardeloze post)
The happy, crazy halfgoat!