Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
0
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Hulpteam 2.0: vertrouwd vernieuwend  (403 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 4 jaar geleden »
Een heel goede nacht gewenst lieve lezertjes,

EDIT: Voor onbepaalde tijd neemt Aegnor de taken van Vanilla over. Voor karakterkaarten en gezellen moet je bij Aegnor zijn. Voor meer informatie, zie: Re: Wijzigingen

Misschien is het je al opgevallen: er lopen ineens spelers rond met paarse namen en alle oranje namen zijn verdwenen. Dit komt doordat er wat is gesleuteld aan de kleuren in spelersnamen. Er zijn naast het rood van nieuwe spelers nog twee kleuren op Myrofas: paars voor alle hulpteamleden en donkerrood voor de admin. Hierdoor is het nog makkelijker om hulpteamleden te spotten[1]!

Veranderingen
Maar dat is niet het enige dat er is veranderd. Er zijn twee aanzienlijke veranderingen doorgevoerd:
1. De awardmeester (Aoife) en de FAQbondsleider (Aloisia) zijn toegevoegd aan het hulpteam. Hierdoor maakt iedereen met een zelfstandige functie deel uit van het HT. Via deze weg wil ik hen nogmaals hartelijk welkom heten.
2. Het hulpteam is opgedeeld in twee delen: spelers met specifieke taken (Wikiothecaris, FAQbondsleider, Gezellenmeester, etc.) en een aantal spelers die zich (ook) bezighouden met meer algemene taken. Deze tweede groep vormt de co÷rdinatoren van het hulpteam.

Wie zijn de co÷rdinatoren en wat doen ze?
Momenteel bestaat deze groep uit Tetachan, Vanilla, Ajith en Aegnor[2]. De taken die ze zoal hebben, zijn:
- Het forum modereren (reports afhandelen bijvoorbeeld)
- Kijken of alles goed blijft lopen op Myrofas en als het nodig is beleid ontwikkelen (bijvoorbeeld het HT overhoop gooien ;))
- De andere HT-ers helpen waar nodig

Bij wie moet ik zijn als ik vragen heb?
Stel dat je vragen hebt over hoe iets werkt of dat er iets onduidelijk is. In dat geval kun je een aantal dingen doen:
- Je vraag stellen in Vraag het het hulpteam
- In de chat of via een hop de persoon aanspreken die over het onderwerp gaat (voor vragen over de FAQ vraag je de FAQbondsleider, voor vragen over de karakterkaarten iemand uit het KK-team, etc.)

In onderstaande spoiler staat een overzicht van wie er in het hulpteam zit en door wie alle functies bezet zijn. Voor meer informatie over het hulpteam kun je ook in de regels kijken. Als je vragen hebt over deze verandering, voel je dan vrij om hieronder je vragen te stellen!

Slaap lekker[3] en veel plezier verder!

Namens het hulpteam,
Aegnor

Spoiler: Wie doet wat in het hulpteam? (klik om te bekijken/sluiten)
 1. Helaas is dit een beschermde diersoort, dus jagen is niet toegestaan
 2. That would be me
 3. Al verwacht ik niet dat iemand de mededeling vannacht nog gaat lezen :D
« Laatst bewerkt op: 3 jaar geleden door Aegnor AncalimŰ »