Welkom, reiziger. [Log in] of [registreer je]. [Activerings-mail niet ontvangen?]

home
contact
chat
2
1
0
Stuur bladwijzer

Iemand op de hoogte brengen van dit topic? Iemand vragen om hier een bijdrage te plaatsen? Stuur een bladwijzer!

Herfstflops  (739 keer gelezen)

0 leden en 1 reiziger bekijken dit verhaal.

« [] : 4 jaar geleden »
Hallo allemaal!

Er komt deze herfst weer een nieuwe flops. Ons google drive-wolkje begint al aardig vol te lopen met artikelen, maar het kan altijd meer! Heb jij nog een leuk (idee voor) een artikel? :idee:
Of een staaltje fanart waar iedereen van moet huilen of lachen? Of een andere bijdrage voor de flops, stuur die dan gauw naar Aeson, Aloisia of Ajith (jaja Triple-A) :typ:

Ondertussen zoeken wij nog met smart een nieuwe interviewer. Lijkt het jou leuk om een myrofasspeler de cotte van het lijf te vragen, neem dan contact op met Triple-A.
Enkele voorbeelden:
Interview met Tetachan U.M. Mocha (Met Tetachan)
Interview met Gustaf M. Vladistov (Met Gustaf)
Of kijk eens in een oude flops

Oh en vergeet niet om al die sappige waargebeurde verhalen/roddels naar onze Roddelmeesteres Rhae te sturen!
Echtgenoot van Tetachan Mocha

« [Reactie #1] : 4 jaar geleden »
Hoewel de deadline eigenlijk gisteren was, zullen wij niet moeilijk doen. De echte dodelijke deadline is op 16 november.

« [Reactie #2] : 4 jaar geleden »
Ik zie het altijd voor me; je zit in een auto, hard aan het tikken omdat je wagen in volle vaart op een muur afdendert en de enige manier om dat te voorkomen, is de papieren af te hebben. Je slikt, plotseling is de muur daar, en dan blijkt het ineens een illussie te zijn en is de echte muur nog 12 dagen verwijderd.

Rhae krijgt zo een mailtje vol roddels.

« [Reactie #3] : 4 jaar geleden »
Aeson, ik heb wat ideeën. Schikt het jou om binnenkort even te overleggen? vanaf de 8ste heb ik weer fatsoenlijk internet. Wanneer daarna komt het jou goed uit?
Hoe meer je zeurt, hoe minder er gebeurt.

« [Reactie #4] : 4 jaar geleden »
De tiende? Als jij na de 8e weer actief bent en ik ook, kunnen we elkaar moeilijk mislopen. Ben benieuwd!

« [Reactie #5] : 4 jaar geleden »
Heb jij ook een heeeeeeeeeeeeel zwaar leven? Tante Lamilia biedt uitkomst!
Stuur al je vragen, jeugdtrauma's, succesverhalen en klachten naar Tante en wie weet helpt ze je verder (de afgrond in).

~ de flopsredactie ~

« [Reactie #6] : 4 jaar geleden »
Kijken jullie ook al zo uit naar de nieuwe flops? Nou, wij wel! Maar hij is nog niet compleet, we hebben jullie hulp hard nodig om sappige roddels en (wanhopige? ???) brieven aan onze geliefde tante Lamilia te schrijven.
Natuurlijk zijn artikelen nog steeds welkom en ook reclames of andere mededelingen die thuishoren in een roddelblad als 'De Flops' zijn van harte welkom :)

~ de flopsredactie ~
Een dag niet geknuffeld is... een dag niet geknuffeld. Doe er iets aan!

« [Reactie #7] : 4 jaar geleden »
DEADLINE

:wiii: